بهترین لیست قیمت تلویزیون، خرید قسطی و نقدی تلویزیون، ارسال به تمام نقاط ایران در اسرع وقت، فروش اقساطی و نقدی تلویزیون بدون ضامن با بهترین قیمت روز بازار در فروشگاه اسک تلویزیون چیستتمامی ما در منازل و محیط‌های مختلف تلویزیون را دیده‌ایم در واقع یکی از لوازم خانگی پر کاربرد که به عنوان سرگرمی […]

بهترین لیست قیمت تلویزیون، خرید قسطی و نقدی تلویزیون، ارسال به تمام نقاط ایران در اسرع وقت، فروش اقساطی و نقدی تلویزیون بدون ضامن با بهترین قیمت روز بازار در فروشگاه اسک

تلویزیون چیست
تمامی ما در منازل و محیط‌های مختلف تلویزیون را دیده‌ایم در واقع یکی از لوازم خانگی پر کاربرد که به عنوان سرگرمی مورد استفاده قرار می‌گیرد تلویزیون است. البته تلویزیون‌های امروزی دستگاه‌هایی فراتر هستند چرا که مجهز به فناوری‌های مختلفی شده‌اند برای مثال برخی از تلویزیون‌ها قابلیت اتصال به اینترنت را دارند و امکان نصب انواع اپلیکیشن‌ها در آنها وجود دارد. قیمت تلویزیون نیز با توجه به امکانات، برند سارنده و قابلیت‌های آن متفاوت است.


اما اگر بخواهیم پاسخی کلی به سوال تلویزیون چیست بدهیم باید بگوییم که تلویزیون یک واژه است که از کلمه فرانسوی (Télévision) گرفته شده است در واقع تلویزیون یک سیستم ارتباطی برای پخش تصویر متحرک و صداها از مسافت دور محسوب می‌شود در نتیجه تنها نمی‌توان واژه تلویزیون را به دستگاه تلویزیون نسبت داد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رشد اینترنت تلویزیون‌هایی به نام تلویزیون اینترنتی نیز پا به عرصه گذاشته‌اند که شما با استفاده از یک دستگاه متصل به اینترنت چون موبایل می‌توانید پخش زنده تلویزیون را در تلویزیون اینترنتی رایگان تماشا کنید. تلویزیون اینترنتی در واقع سایت‌هایی هستند که تماشای پخش زنده تلویزیون را امکان پذیر کرده‌اند البته برای راحتی کاربران اپلیکیشن آنها نیز وجو دارد. از طرفی شما از طریق آنها می‌توانید به آرشیو برنامه‌های پخش شده دسترسی داشته باشید و حتی سریال و فیلم‌های مختلف را دانلود کنید که این موارد را می‌توان تنها چند مورد از مزیت‌های تلویزیون اینترنتی رایگان دانست. از جمله تلویزیون‌های اینترنتی پر طرفدار می‌توان به آیو، تیوا، لنز و … اشاره کرد.

کیفیت انواع تلویزیون

در هنگام خرید تلویزیون یکی از مواردی که اهمیت زیادی دارد توجه به کیفیت تصویر است. در بازار تلویزیون با کیفیت‌های تصویر متنوعی وجود دارد و در اینجا لازم دانستیم تا شما را با کیفیت انواع تلویزیون آشنا کنیم. رزولوشن از جمله مواردی است که تعیین کننده میزان کیفیت تصویر می‌باشد اما رزولوشن چیست؟ به تعداد پیکسل‌های موجود در واحد عمودی و افقی تصویر رزولوشن می‌گویند هرچه عدد رزولوشن بزرگتر باشد در نتیجه کیفیت تصویر بهتر است. کیفیت تصویر تا سال ۲۰۲۲ شامل موارد زیر می‌شود:

کیفیت تصویر SD : این کیفیت تصویر کمترین میزان رزولوشن را دارد که معادل با ۷۲۰ در ۴۸۰ پیکسل در واحد افقی و عمودی صفحه نمایش است.

کیفیت تصویر HD: رزولوشن این کیفیت تصویر برابر با ۱۲۸۰ در۷۲۰  است و کیفیتی بالاتر ازSD  دارد و جزئیات بیشتری را به نمایش در می‌آورد.

کیفیت تصویر Full-HD:  رزولوشن کیفیت تصویر فول اچ دی به اندازه ۱۹۲۰ در۱۰۸۰ پیکسل است که به لطف وجود تعداد پیکسل‌های بالا ریزترین جزئیات قابل نمایش است.

کیفیت تصویر ۴k: یکی از بهترین کیفیت‌های تصویر موجود در بازار کیفیت فورکی است که رزولوشنی برابر با ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ دارد. در نتیجه می‎توان گفت که کیفیت تصویر فورکی دو برابر فول اچ دی است. برخی به غلط این باور را دارند که کیفیت تصویر HD Ultra همان فورکی است اما باید بگوییم که تلویزیون‌های

HD Ultra کیفیت پایین‎تری دارند.

کیفیت تصویر ۸k: جدیدترین کیفیت تصویر ۸k است که به آن p4320 گفته می‌شود یعنی رزولوشنی برابر با  4320×۷۶۸۰ پیکسل که برای تلویزیون‌هایی با صفحه نمایش بزرگ ایده‎آل است.

تلویزیون‌های فورکی امروزه طرفداران بیشتری دارند چرا که نسبت به سایر کیفیت‌های تصویر تلویزیون جز۸k ، وضوح فوق‌العاده‌ای داشته و می‌توان گفت که بهترین تلویزیون از لحاظ کیفیت تصویر محسوب می‌شوند. اما اگر شما به دنبال خرید تلویزیون ارزان هستید می‌توانید تلویزیون‌هایی با کیفیت تصویر اچ دی یا فول اچ دی را خریداری کنید که قیمت کمتری دارند.

خرید اقساطی تلویزیون در فروشگاه اسک

با توجه به شرایط حاکم بر کشور قیمت تلویزیون سامسونگ، قیمت تلویزیون سونی، قیمت تلویزیون ال جی و سایر برندهای مطرح خارجی حتی برندهای ایرانی برای برخی از خانواده‌ها و تازه عروسان سنگین است و توانایی کافی برای خرید تلویزیون سامسونگ، خرید تلویزیون ال جی و … را ندارند. یکی از بهترین راه‌ها برای برخورداری از کالای با کیفیت خرید اقساطی تلویزیون از فروشگاه اسک است.

شما عزیزان می‌توانید خرید اقساطی تلویزیون دوو، تلویزیون قسطی اسنوا، تلویزیون قسطی سامسونگ و ده‎ها برند دیگر را از فروشگاه اینترنتی اسک انجام دهید اما چرا این فروشگاه را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟
اول اینکه در فروشگاه اینترنتی اسک مدل‌های متنوعی از تلویزیون برندهای مختلف به فروش می‌رسند و در نتیجه شما محدود به انتخاب تنها از چند برند خاص نیستید این در حالی است که برخی از فروشگاه‌ها که در زمینه فروش اقساطی تلویزیون در اهواز، فروش اقساطی تلویزیون در جمهوری، فروش اقساطی تلویزیون در یزد، فروش اقساطی تلویزیون در قزوین، فروش تلویزیون قسطی کرج، فروش تلویزیون قسطی شیراز و سایر شهرها فعالیت دارند برندهای کمی‌ را به فروش می‌رسانند.

شما برای خرید اقساطی تلویزیون شیائومی، خرید اقساطی تلویزیون سونیا و هر برندی که مد نظرتان است باید یک سری شرایط که معمولا داشتن چک معتبر به عنوان ضمانت و یا معرفی یک فرد ضامن است را داشته باشید و در صورت مهیا نکردن این شرایط امکان خرید قسطی تلویزیون وجود ندارد. برای مثال ممکن است فروش اقساطی تلویزیون شهاب در یک فروشگاه با استفاده از سفته امکان پذیر باشد اما در فروشگاهی دیگر نه. دومین مزیت این است که تنوع روش‌های فروش اقساطی تلویزیون در فروشگاه اینترنتی اسک بالا است. در ادامه به دو مورد از روش‌های خرید قسطی اشاره کرده‌ایم.

فروش اقساطی تلویزیون با سفته

برخی از فروشگاه‌ها از جمله فروشگاه لوازم خانگی اسک در زمینه‌ی فروش اقساطی تلویزیون با سفته فعالیت دارند. این روش برای کسانی که دسته چک معتبر ندارند مناسب است.

خرید اقساطی تلویزیون با حکمت کارت

یکی دیگر از روش‌های خرید قسطی در فروشگاه‎ها امکان خرید اقساطی تلویزیون با حکمت کارت است. این روش تنها برای دارندگان این کارت مناسب بوده و افرادی که حکمت کارت ندارند بهتر است که از روش‌های دیگر استفاده کنند.

همانطور که گفتیم یکی از ویژگی‎های خوب فروشگاه اینترنتی اسک وجود روش‌های متنوع خرید اقساطی تلویزیون است. از جمله این روش‌ها می‌توان به امکان خرید قسطی تلویزیون با چک، خرید قسطی تلویزیون با کسر از حقوق، خرید قسطی تلویزیون بدون ضامن و … اشاره کرد. برای اطلاع از شرایط و نحوه خرید تلویزیون قسطی در فروشگاه اسک، به آن مراجعه کرده و با کارشناسان فروش آن در تماس باشید.


مقایسه انواع تلویزیون

در بازار انواع و اقسام تلویزیون به فروش می‌رسد که علاوه بر نوع کیفیت تصویر از لحاظ سایز صفحه نمایش، نوع صفحه نمایش و قابلیت‌های مختلف با یکدیگر تفاوت دارند که بهتر است قبل از خرید تلویزیون در مورد این تفاوت‌ها اطلاعاتی داشته باشید.

از لحاظ سایز صفحه نمایش تلویزیون‌ها تنوع بالایی دارند که قطعاً باید تلویزیونی را انتخاب کنید که اندازه‌ی صفحه نمایش آن متناسب با محیطی باشد که قرار است تلویزیون را در آن قرار دهید. نوع صفحه نمایش تلویزیون‌ها نیز متفاوت است که تلویزیون‌های ال ای دی (LED) در بازار پرطرفدار هستند که با کیفیت تصویر متنوع به بازار فروش عرضه می‌شوند. نوع قدیمی تلویزیون‌ها، تلویزیون‌های ال سی دی (LCD) بودند که این روزها طرفداران زیادی ندارد. از جدیدترین تلویزیون‌های موجود در بازار می‌توان به تلویزیون‌های اولد (OLED) و کیولد (QLED) اشاره کرد که بالاترین نوع تکنولوژی صفحه نمایش را دارند و البته قیمت تلویزیون اولد و کیولد بالا است.

تلویزیون‌ها در دو نوع تلویزیون معمولی و تلویزیون هوشمند نیز به بازار فروش عرضه می‌شوند. تلویزیون‌ هوشمند را می‌توان یک لپ تاپ غول پیکر بزرگ دانست چرا که امکان اتصال به اینترنت را برای شما فراهم می‌کند و از طریق آن شما می‌توانید به جستجو در صفحات مختلف وب بپردازید البته امکان نصب انواع بازی و اپلیکیشن‌ها مختلف از قابلیت‌های تلویزیون‌های هوشمند تلقی می‌شود. قیمت تلویزیون هوشمند نیز نسبت به مدل‌های معمولی بیشتر است.

قیمت تلویزیون در فروشگاه اسک

یک از ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی خوب ابن است که قیمت لوازم خانگی از جمله قیمت تلویزیون در آن مناسب باشد. خوشبختانه در فروشگاه اینترنتی اسک قیمت تلویزیون دوو، قیمت تلویزیون ‌هایسنس و برندهای مختلف دیگر بهترین قیمت بازار است.

اگر می‌خواهید تلویزیون دلخواه خود را با بهترین قیمت بازار خریداری کنید فروشگاه اینترنتی اسک بهترین مکان است. در اسک انواع و اقسام تلویزیون از برندهای متنوع به فروش می‌رسد و همین تنوع مدل سبب شده است تا شما انتخاب‌های بیشتری پیش رو داشته باشید و تنوع قیمت‌های تلویزیون در آن بالا باشد.منبع : فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی