مدیریت صحیح حلقه گم شده‌ی ورزش ایران است. دو نکته برجسته در مورد اتفاقات روزهای اخیر وجود دارد که باید به آن توجه کنیم: ۱- مهدی محمد نبی درباره پروژه عجیب خبرسازی درباره حذف تیم ملی ایران از جام جهانی قطر گفت از قدرت ایران در دو بازی تدارکاتی اخیر ترسیده، کم آورده و به […]

لیگ، فوتبال و مدیران توانای ما

مدیریت صحیح حلقه گم شده‌ی ورزش ایران است.

دو نکته برجسته در مورد اتفاقات روزهای اخیر وجود دارد که باید به آن توجه کنیم:

۱- مهدی محمد نبی درباره پروژه عجیب خبرسازی درباره حذف تیم ملی ایران از جام جهانی قطر گفت از قدرت ایران در دو بازی تدارکاتی اخیر ترسیده، کم آورده و به این موضوع روی آورده اند.
مشخص نیست چرا مدیران فوتبال ما یک بار تلاش نمی کنند با مردم محترمانه حرف بزنند؟ مگر آرژانتین ۲۰۱۴ و اسپانیای ضعیف شده ۲۰۱۸ از ما ترسیدند؟ چرا باید انگلیس و امریکا از رویارویی با تیم ملی ایران بترسند؟ چرا با مردم درست حرف نمی زنید؟ پروژه ای که برای حذف تیم ملی ایران از جام جهانی طراحی شده، برنامه پشت خود دارد و ضرورت دارد برنامه متناسب برای خنثی سازی آن بریزیم نه آنکه چنین حرف هایی بزنیم.

۲- هر بیننده ای بازی سپاهان – تراکتور را دید از تماشای یک فوتبال ناب و مدرن لذت برد. دو مربی باکلاس خارجی دو تیم خوب ساختند که از دیدن تقابل تیم های این دو مربی لذت بردیم. این فوتبال را با هیچ متر و معیاری نمی توان بد دانست همان طور که نمی شود توجیه مربیانی را پذیرفت که در هر پست دو بازیکن عالی دارند و باز هم برای بد بازی کردن تیمشان بهانه می آورند. انتخاب درست بازیکن و مربی نتیجه ای قابل دفاع دارد. کاش مربیانی که برای نبود شادابی در نمایش تیمشان هزار دلیل می آورند، یک بار اشتباهات و ضعف شان را می پذیرفتند.

۲۵۷ ۲۵۸