محمدتقی امیری خراسانی در خصوص آخرین وضعیت وزیر ورزش و همراهان او توضیحاتی را ارائه کرد. سپهر ستاری: روز گذشته بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهان او در استان کرمان دچار سانحه شد و سقوط کرد. در اثر این حادثه اسماعیل احمدی، مدیرکل حوزه ریاست وزیر ورزش و جوانان و مشاور وزیر ورزش که او […]

آخرین وضعیت وزیر ورزش و همراهان در بیمارستان

محمدتقی امیری خراسانی در خصوص آخرین وضعیت وزیر ورزش و همراهان او توضیحاتی را ارائه کرد.

سپهر ستاری: روز گذشته بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهان او در استان کرمان دچار سانحه شد و سقوط کرد. در اثر این حادثه اسماعیل احمدی، مدیرکل حوزه ریاست وزیر ورزش و جوانان و مشاور وزیر ورزش که او را در این سفر همراهی می‌کرد درگذشت. هم‌چنین دیگر سرنشین‌ها برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

محمدتقی امیری خراسانی، رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی امروز به بیمارستان شهید باهنر کرمان رفت و از وزیر ورزش و همراهان او عیادت کرد.

امیری خراسانی در خصوص آخرین وضعیت وزیر ورزش گفت: من امروز حمید سجادی را ملاقات کردم. او با نظر پزشکان و برای احتیاط بیشتر در بیهوشی مصنوعی قرار دارد. در این مدت چند بار به هوش آمده و امیدوارم با دعای مردم و اقدامات پزشکان بهبودی خود را به دست آورد.

او هم‌چنین در خصوص دیگر همراهان وزیر ورزش در این سانجه گفت: علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از نظر هوشیاری در شرایط خوبی به سر می‌برد و دچار آسیب نخاعی نشده است. هم‌چنین حبیب‌الله ستوده، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی هم نسبت به دیروز وضعیت بهتری دارد و من با هر دو نفر هم صحبت کردم.

امیری خراسانی درباره شرایط میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان هم اظهار داشت: او هم در حال حاضر مثل حمید سجادی در بیهوشی مصنوعی است. پاریزی هم تحت درمان ویژه قرار گرفته و پزشکان امیدوار هستند که وضعیتش بهتر شود.

امیری خراسانی در پایان گفت: در حال حاضر در بیمارستان شهید باهنر کرمان رسیدگی در سطح بالایی انجام می‌شود و به همین خاطر از کادر پزشکی و مسئولان امدادی تشکر ویژه‌ای دارم. هم‌چنین حادثه تلخ درگذشت اسماعیل احمدی را به جامعه ورزش کشور و خانواده ایشان تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۸