یکی از مواردی که خانواده های ایرانی در زمان خرید لوازم خانگی بسیار به آن دقت دارند، خرید فرش ماشینی خوب می باشد. حضور فرش در خانه، به جز استفاده به عنوان کفپوش، باعث ایجاد هارمونی و جلوه در دکوراسیون منازل می شود. بنابراین، توجه به کیفیت فرش، دوام و ماندگاری فرش، عدم پرزدهی و […]

یکی از مواردی که خانواده های ایرانی در زمان خرید لوازم خانگی بسیار به آن دقت دارند، خرید فرش ماشینی خوب می باشد. حضور فرش در خانه، به جز استفاده به عنوان کفپوش، باعث ایجاد هارمونی و جلوه در دکوراسیون منازل می شود. بنابراین، توجه به کیفیت فرش، دوام و ماندگاری فرش، عدم پرزدهی و شانه و تراکم فرش؛ در زمان خرید فرش اهمیت زیادی دارد. شهر کاشان یکی از قدیمی ترین شهرها در صنعت فرش است و شهرت زیادی در دنیا دارد. فرش های کاشان بسیار باکیفیت و مرغوب بوده و محبوب زیادی در بین خریداران ایرانی و جهانی دارد. در این مطلب قصد داریم نکات مفیدی درباره خرید فرش ماشینی کاشان در اختیار علاقه مندان قرار دهیم. پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

فرش کاشان

هنر فرش بافی در کاشان از گذشته های دور تا به امروز برقرار بوده است. ورود ماشین آلات و پیشرفت تکنولوژی، باعث جایگزینی فرش های ماشینی به جای فرش های دستباف شد. فرش های ماشینی، کیفیت تولیدات دستی را حفظ کرده و جزو بهترین فرش ها در بازار می باشند. فرش ماشینی کاشان در طرح و رنگ متنوع و در انواع ۵۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه بافته و به بازار عرضه می گردد. فرش های‌ ماشینی کاشان در طرح و رنگ مختلف تولید و هر سال نیز بر تعداد آن اضافه می شود. این تنوع محصول نیاز خریداران را رفع کرده و هر فردی با هر سلیقه می تواند به راحتی فرش موردنیاز خود را باکیفیت عالی و طرح زیبا برای منزل خود تهیه نماید.

ویژگی های فرش کاشان اصل

همان طور که گفته شد، شهر کاشان قدمت زیادی در تولید فرش های اصل دارد. به همین علت اکثر مشتریان که به دنبال فرش اصل هستند، قصد خرید فرش ماشینی کاشان را دارند. ازجمله ویژگی های فرش کاشان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نخ و الیاف فرش کاشان

کیفیت نخ خاب ازجمله عواملی است که در کیفیت فرش ماشینی تاثیر زیادی دارد. معمولا فرش ماشینی با انواع جنس نخ خاب تولید می شود، از این میان نخ اکریلیک، پلی استر، پروپیلین، ویسکوز قابل اشاره است.

در تولید فرش کاشان از بهترین الیاف در تار و پود فرش استفاده می شود که سبب بالا رفتن کیفیت بافت می شود. یکی از بهترین الیاف کاربردی در فرش کاشان، الیاف درجه یک اکریلیک هیت ست شده، است. از ویژگی های فرش اکریلیک می توان به بدون پرزدهی و عدم ایجاد حساسیت و آلرژی، برای افراد حساس و کودکان، اشاره کرد. از دیگر ویژگی های مثبت این الیاف، دوام و عمر طولانی، مقاومت بالا در مقابل حرارت مستقیم و انواع آسیب، عدم تغییر رنگ بعد از شستشو و… قابل بیان است.

  • نقش و نگار فرش کاشان

از مشخصات فرش های کاشان وجود هارمونی منظم در آن می باشد. استفاده از طرح و نقشه های زیبا، دیدنی و اصیل در فرش های کاشان، جلوه ای بی نظیر به خانه می بخشد. طرح و نقش فرش های کاشان، توسط بهترین طراحان فرش ترسیم می شود. طرح های به روز و استفاده از الیاف اکریلیک، سبب تولید فرش های ایرانی درجه یک خواهد شد. فرش های جدید و بروز کوروش از جمله فرش وینتیج یکی از پر طرفدار ترین فرش های ماشینی این روزهای بازار فرش میباشد.

وجود تنوع زیاد در طرح و رنگ فرش های کاشان کمک می کند تا همه نوع سلیقه ای، باعث محبوبیت بیشتر فرش شده است. در نقوش فرش کاشان بیشتر از طرح های بومی این منطقه، طرح های کلاسیک، نقوش تلفیقی و طرح های مدرن استفاده می گردد. از این بین طرح های خشتی، افشان، گل برجسته و… قابل اشاره است که که نشان از هنر اصیل ایرانی را دارد و فرشی منحصر به فرد خلق می کند. اگر قصد خرید فرش ماشینی اصیل را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید فرش کاشان خواهد بود.

  • شانه و تراکم فرش کاشان

از مشخصه های فرش ماشینی کاشان تنوع زیاد از نظر شانه و تراکم است که همه افراد بتواند فرش مورد نظر خود با راضایت انتخاب کنند. در بافت فرش های کاشان اصل از بهترین دستگاه های روز دنیا مانند hcp , hci استفاده می شود که سبب بالا رفتن کیفیت فرش های بافته شده، می گردد. کارخانه فرش کاشان نیز مانند تولیدکنندگان معتبر دیگر، انواع فرش۱۵۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه و… را با بهترین الیاف و با جدیدترین ماشین بافت دنیا تولید می نماید.

  • ابعاد فرش کاشان

از مشخصات دیگر فرش کاشان، ابعاد فرش است. فرش های کاشان در ابعاد استاندارد بافته می شود. پی بدون نگرانی می توانید با توجه به ابعاد مکان مورد نظر، فرش مناسب را انتخاب کنید. تمامی محصولات فرش کاشان موجود در فروشگاه فرش کوروش، در اندازه های استاندارد تولید می گردد.

مزایای خرید مستقیم فرش کاشان از کارخانه

خرید فرش کاشان با کیفیت و با قیمت ارزان یکی از مسایلی است که خانواده ها در زمان خرید فرش ماشینی به دنبال آن هستند. به طور معمول خرید فرش ماشینی به دو صورت، حضوری و اینترنتی انجام می شود. برای خرید حضوری باید به طور مستقیم به نمایشگاه های دایر در سطح شهر مراجعه کنید. اما در خرید آنلاین می توانید به سایت کارخانه مراجعه نمایید و بهترین فرش مناسب منزل خود را خریداری کنید.

در خرید اینترنتی در زمان و هزینه های حضور در خسایان و ترافیک صرفه جویی می گردد. برخی از نمایشگاه ها مانند نمایشگاه فرش کوروش کاشان، به دلیل حذف واسطه و هزینه های گزاف سربار، قیمت فرش های ماشینی موجود خود را با قیمت کارخانه به فروش می رسانند. از مزایای خرید مستقیم فرش از کارخانه، قیمت ارزان و مناسب می باشد.

کارخانه فرش کوروش با ارائه خرید مستقیم از کارخانه، به صورت حضوری و آنلاین، اقدام به فروش فرش های باکیفیت با قیمت ارزان تر از بازار فرش نموده است.

از مزایای خرید مستقیم از کارخانه فرش کوروش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. به دلیل عرضه مستقیم فرش از کارخانه، از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
  2. وجود ارتباط مستقیم بین تولید کننده و خریدار، سبب می شود تا تولید کننده با سلیقه و نیاز مشتریان آشنا شود.
  3. در خرید فرش کاشان به صورت مستقیم، می توانید از کیفیت و اصالت فرش مطمئن باشید. و بدون نگرانی بابت تقلبی بودن فرش، فرشی اصیل خریداری کنید.
  4. با حذف واسطه ها و دلالان فروش، قیمت فرش پایین از نمایشگاه های سطح شهر و بازار فرش خواهد بود. و همچنین دیگر نگرانی برای تولید کننده از بابت سواستفاده از نام و شهرت برند نخواهد بود.

از دیگر مزایای خرید مستقیم فرش از کارخانه، خرید جدید ترین فرش ها در اندازه های مختلف ۴ متری، ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری را با تخفیف ویژه می باشد. فروشگاه فرش کوروش با اطمینان تمامی فرش های خود را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت، به صورت مستقیم از کارخانه به دست خریداران می رساند. تنوع زیاد فرش های کاشان در این مجموعه در کنار قیمت ارزان، از دلایل پر فروش بودن محصولات می باشد. عرضه مستقیم فرش از کارخانه و حذف واسطه ها، قیمت فرش های این نمایشگاه را در حدود ۲۰ تا ۳۰ ٪ ارزان تر از بازار نموده است.

خرید فرش کاشان از فروشگاه فرش کوروش

فروش فرش ماشینی کاشان در فروشگاه فرش کوروش به صورت حضوری در شهر کاشان، مستقیم از کارخانه واقع در فتح المبین، و نیز به صورت غیر حضوری از فروشگاه اینترنتی کارخانه ممکن می باشد. اگر جزو افرادی هستید که مایل به لمس و مشاهده مستقیم طرح و رنگ فرش از نزدیک هستید، می توانید به فروشگاه فرش کوروش مراجعه و فرش مورد نظر خود خریداری کنید.

برای خریداران دور از نمایشگاه و افرادی که زمان لازم برای مراجعه حضوری ندارد، امکان خرید غیرحضوری وجود دارد. در خرید غیر حضوری فرش به راحتی در هر زمان از شبانه روز می توانید به وبسایت www.bfarsh.com مراجعه و بعد از بررسی فرش های موجود، مدل موردنظر خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایید. این اطمینان به خریداران داده می شود که تیم فروش مجموعه، محصولات انتخابی شما با بهترین کیفیت و در سریع زمان ممکن از طریق باربری به شهر محل سکونت شما ارسال شود.

از مزایای خرید فرش ماشینی کاشان از این مجموعه، فروش فرش با قیمت درب کارخانه است. که دارای قیمتی در حدود ۲۰ تا ۳۰ ٪ پایین تر از نمایشگاه های فرش دیگر می باشد.

کلام آخر در خرید فرش کاشان

مجموعه فرش کوروش کاشان، یکی از تولید کننده انواع فرش ماشینی با طرح های متنوع در کاشان است. تولیدات این مجموعه با پیشرفته ترین دستگاه ها و بهترین الیاف (اکریلیک هیت ست) تولید می گردد. خریداران می توانند به صورت مستقیم به کارخانه و یا سایت مراجعه کنند. از فرش ها دیدن کرده و بهترین طرح و رنگ را برای خانه خود انتخاب و با قیمت مناسب خریداری کنید. مجموعه فرش کوروش انواع فرش ماشینی در طرح های متنوع و زیبا را دارا می باشد که با قیمت مناسب به خریداران عرضه می کند. همه فرش های ماشینی کاشان این مجموعه با ضمانت ۵ ساله در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد. ضمانت کیفیت فرش کوروش جهت افزایش اعتماد مشتریان و اثبات کیفیت بالای فرش های تولیدی می باشد.