جزیره زیبای کیش سالانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیار زیادی است. جزیره‌ای از مجموعه جزایر جنوبی کشور که جاذبه‌های گردشگری فراوان آن باعث شده هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی در آن تأسیس شود. اگر به این جزیره سفر کرده باشید، احتمالا می‌دانید که هتل های کیش به طراحی لوکس و منحصربه‌فرد خود مشهورند و امکاناتی […]

جزیره زیبای کیش سالانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیار زیادی است. جزیره‌ای از مجموعه جزایر جنوبی کشور که جاذبه‌های گردشگری فراوان آن باعث شده هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی در آن تأسیس شود. اگر به این جزیره سفر کرده باشید، احتمالا می‌دانید که هتل های کیش به طراحی لوکس و منحصربه‌فرد خود مشهورند و امکاناتی در حد هتل‌های اروپایی را در اختیار مسافرانشان می‌گذارند. حتی اگر به این جزیره سفر نکرده باشید هم قطعا آوازه آن‌ها به گوشتان رسیده است. در این مقاله نگاهی به معماری لوکس‌ترین و جذاب‌ترین هتل‌های این جزیره از جمله هتل داریوش کیش خواهیم انداخت.

 

هتل‌هایی متنوع برای ثبت بهترین خاطرات

یکی از بهترین ویژگی‌های جزیره کیش، هتل‌های متنوع آن است که با هر سلیقه‌ای سازگارند. به‌طور مثال شما با رزرو هتل داریوش کیش می‌توانید تلفیقی از اقامت در یک مجموعه به‌سبک بناهای تاریخی دوران هخامنشی با امکاناتی مدرن را تجربه کنید. یا آنکه در هتل ترنج کیش می‌توانید به‌سبک هتل‌های مالدیو، یک اتاق در اسکله‌ای چوبی روی آب رزرو کنید و زیر پاهایتان، جهان زیر آب را ببینید. در ادامه با جزئیات بیشتری به بررسی هتل های کیش خواهیم پرداخت.

هتل داریوش کیش، اقامت به‌سبک پادشاهان هخامنشی

هتل داریوش کیش، یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره جزیره زیبای کیش محسوب می‌شود که در میدانی با همین نام واقع شده است. معماری منحصربه‌فرد این هتل، یکی از ویژگی‌های مهم آن است که باعث شده بسیاری از گردشگران آن را برای اقامت در جزیره کیش انتخاب کنند. معماری این هتل از سبک معماری تخت جمشید الهام گرفته است. طراحان هتل داریوش تمام تلاش خود را کرده‌اند تا بتوانند حس و حال پادشاهان هخامنشی را برای مهمانان خود تداعی کنند. مالک هتل داریوش، شخصی به‌نام حسین ثابت، مدت‌ها به‌دنبال ساخت هتلی شبیه به مجموعه تاریخی تخت جمشید بوده است. او سرانجام توانست با کمک گرفتن از معماران برجسته کشور، یکی از بهترین هتل های کیش را بنا کرد که نه تنها هنگام رزرو هتل کیش مورد توجه گردشگران داخلی قرار گرفته، بلکه توجه گردشگران خارجی را هم به‌خودش جلب کرده است.

دیواره‌های سنگی منقش که ظرافت خاصی هم دارند، در گوشه و کنار این هتل به‌خوبی چشم‌نوازی می‌کنند. سنگ نگاره‌هایی که هنر دست هنرمندان ایرانی را به‌رخ مهمانان خارجی می‌کشد. در محوطه ورودی این هتل شش ستون به سبک ستون‌های تخت جمشید شما را احاطه می‌کند که مجسمه پرسپولیس روی سرستون‌ها دیده می‌شود. پرسپولیس، یک نماد حیوانی چند نژادی است که به افسانه‌های دوران هخامنشی تعلق دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید با بسیاری از نمادهای کهن ایرانی آشنا شوید که پرسپولیس فقط یکی از آن‌هاست.

علاوه بر نمای بیرونی شگفت‌انگیز، هتل داریوش یکی از زیباترین طراحی‌های داخلی را در بین هتل های کیش ارائه می‌کند. جنب پله‌های ورودی این هتل مجسمه‌هایی از سربازان هخامنشی قرار گرفته‌اند؛ به‌طوری که تصور می‌کنید در حال خوش‌آمدگویی به شما هستند. روی تمام دیواره‌های داخلی هتل هم می‌توانید از تماشای نقش و نگارهای سربازان، پادشاهان و موجودات افسانه‌ای دوران هخامنشی لذت ببرید. با ورود به لابی هتل، تزئیناتی مثل لوسترهای کریستالی بزرگ و شاهانه جلوه خاصی به محیط داخلی آن بخشیده‌اند. همچنین می‌توانید از مبلمان سلطنتی و زیبایی که در لابی هتل قرار گرفته برای استراحت کردن استفاده کنید. حتی نمادهای دوران هخامنشی روی مبلمان شاهانه این هتل هم دیده می‌شود.

لابی این هتل، عظمت خاصی دارد. طراحان آن می‌خواستند لابی هتل به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن، طوری باشد که بتواند حس خوب اقامت در فضایی لوکس و رویایی را به مسافران منتقل کند. بنابراین فضای لابی این هتل، محیط ایده‌آلی برای قرارهای دوستانه و کاری شما نیز خواهد بود.

هتل ترنج کیش، تجربه سفر به جزایر مالدیو

هتل پنج ستاره ترنج کیش، یکی از منحصربه‌فردترین هتل‌های نسل جدید در خاورمیانه و جزو بهترین هتل های کیش محسوب می‌شود. هتلی که نیمی از آن در آب و نیمه دیگرش در خشکی قرار دارد. سازندگان این هتل توانسته‌اند هنر معماری ایرانی را در آب‌های خلیج همیشه فارس به‌خوبی به‌نمایش گردشگرانی از سراسر جهان بگذارند. مجموعه گردشگری دریایی ترنج در شمال غربی جزیره زیبای کیش بنا شده که تمام سوئیت‌های آن با کف شیشه‌ای طراحی شده‌اند. این کف شگفت انگیز به شما اجازه می‌دهد جهان زیر دریا را بتوانید در زیر پای خود ببینید. سوئیت‌های این هتل توسط یک اسکله چوبی که حدود یک کیلومتر امتداد دارد، به یکدیگر متصل شده‌اند. وقتی با پهپاد از بالا به این هتل نگاه کنید، مجموعه سوئیت‌های آن کنار هم شکل یک گلدان گل را تداعی می‌کنند.

سوئیت‌های این هتل در ابعاد ۴۰، ۶۰ و ۱۲۰ متر مکعب و به‌صورت فلت ساخته شده‌اند. و با توجه به مسافت یک کیلومتری این اسکله، تیم خدماتی هتل برای رفاه هر چه بیشتر مسافران از ماشین‌های گلف جهت حمل و نقل استفاده می‌کنند. نمونه مشابه این هتل را فقط می‌توانید در جزایری مثل مالدیو و کارائیب پیدا کنید. طراحی و ساخت این اسکله نیز توسط یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های اسکله‌سازی جهان انجام شده است.

فقط چند دقیقه با رزرو هتل در کیش فاصله دارید!

کیش به‌واسطه پتانسیل بالای توریست‌پذیری خود، یکی از پر هتل‌ترین مناطق کشور است که تنوع بالایی از هتل‌ها را می‌توان در آن یافت. از هتل‌های لوکس با معماری منحصر به‌فرد مثل هتل داریوش کیش و هتل ترنج کیش گرفته تا هتل‌های اقتصادی‌تر، سالانه میزبان گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور هستند. سامانه رزرو آنلاین هتل اسنپ تریپ، باعث سهولت بخشیدن به فرآیند رزرو هتل های کیش می‌شود. فقط کافیست هتل مد نظر را انتخاب کرده، تاریخ عزیمت و تعداد نفرات را مشخص کنید و تنها با چند کلیک ساده، هتل محل اقامت خود در کیش را رزرو کنید.

لینک مرتبط: https://www.snapptrip.com/%D8%B1%D8%B2%D8%B1%D9%88-%D9%87%D8%AA%D9%84/%DA%A9%DB%8C%D8%B4

 دانلود فایل رپورتاژ