اتوکشی لباس ها از جمله کارهایی است که برای اینکه به بهترین نحو صورت پذیرد، نیاز به حوصله زیادی دارد. از بین بردن تمام چروک های ریز و درشت روی لباس ها دقت بالایی را می طلبد، چرا که باید چروک های لباس مورد نظر را کاملا از بین ببرید تا ظاهر لباس مناسب به […]

اتوکشی لباس ها از جمله کارهایی است که برای اینکه به بهترین نحو صورت پذیرد، نیاز به حوصله زیادی دارد. از بین بردن تمام چروک های ریز و درشت روی لباس ها دقت بالایی را می طلبد، چرا که باید چروک های لباس مورد نظر را کاملا از بین ببرید تا ظاهر لباس مناسب به نظر برسد. امروزه انواع اتوهای مختلف در بازار به فروش می رسند که شیوه کار هر کدام از آن ها، با دیگری متفاوت است. در این میان اتوهای پرس به علت برخورداری از ویژگی هایی خاص و منحصر به فرد از محبوب ترین این اتو ها به شمار می رود. برای بازدید انواع متنوع این محصول همچنین خرید آسان و راحت آن می توانید به سایت امیرعلی دوخت مراجعه نمایید . در ادامه به بررسی بیشتر این محصول عالی می پردازیم.

اتو پرس چیست؟

در بین انواع مختلف اتوها، اتو پرس از پر طرفدار ترین آن ها است که نه فقط از کارایی بیشتری برخوردار است بلکه سرعت عمل بالایی را نیز دارد. در حقیقت اتو پرس ها، اتوهای موجود در خشکشویی ها دانست که در سایز های کوچکتر و خانگی تولید می گردند. اتو پرس ها از لحاظ ظاهری، دارای پایه ای بزرگ بوده و ۲ صفحه حرارتی آن نیز بر روی این پایه قرار گرفته است.

شما می توانید برای اتوکشی در حجم بالا یا برای سرعت بخشیدن به کار خود، از این مدل اتو استفاده نمایید. هر چند که مدل خانگی اتو پرس ها در مقایسه با نوع کارگاهی آن در اندازه کوچکتری هستند، اما برخلاف ابعاد کوچک آن ها، این مدل اتو ها می تواند با اتو پرس های حرفه ای رقابت کنند. در حقیقت کیفیت بالا و عملکرد مناسب این اتو ها توانسته آن را در جایگاه اتوهای حرفه ای کارگاهی قرار دهد.

ویژگی های منحصر به فرد اتو پرسی

اتو پرس دستگاهی است که بین ۱۰ تا ۱۳ کیلو وزن داشته و ظاهری کاملا جمع‌ و‌ جور دارد. این دستگاه دارای گزینه خاموش شدن خودکار، قدرت بخار دهی بالا و نیز هشدار هایی اطلاع وضعیت اتوکشی است. در این بخش به بررسی ۵ مورد از قابلیت ها و ویژگی های برتر دستگاه های اتو پرس می پردازیم:

عدم نیاز به میز اتو

اولین ویژگی اتوهای پرسی آن است که این اتو ها مستقل از میز اتو نیستند. بنابراین نیازی نخواهید داشت که مانند اتو های معمولی میز اتو را جداگانه خریداری کنید. به همین دلیل است که کارکردن با اتو پرسی بسیار راحت تر انجام می پذیرد. شما می ‌توانید به آسانی و بدون نیاز به تلاش بسیار، اتوکشی خود را انجام داده و نتایج بهتری را بگیرید.

اتوکشی راحت به وسیله سطح بزرگ اتو

سطح دستگاه اتو پرس در مقایسه با اتوی معمولی یا مخزن ‌دار، بسیار بزرگ ‌تر و صاف ‌تر بوده و این مزیت به این معنی است که اتو پرس می تواند چروک‌ ها را خیلی سریع ‌تر و کامل ‌تر از بین ببرد.

برخورداری از سطح دو طرفه اتو

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد اتو پرسی آن است که این اتو دارای سطحی دو طرفه است. به این معنی که شما مجبور نخواهید بود در زمان اتوکشی پارچه را از یک طرف وارونه کنید. زیرا با اتو کردن یک سمت، هر دو طرف پارچه اتو کشی می شود. علاوه بر این شما مجبور نخواهید بود که اتو پرس را مانند اتوی معمولی به طرف جلو و عقب ببرید. در نتیجه این امر کار کردن با اتو را بسیار آسان خواهد کرد.

گنجایش بیشتر مخزن آب

اتو پرسی در مقایسه با اتوهای معمولی، ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلی لیتر آب را نگه خواهد داشت. این مزیت اجازه می ‌دهد تا فرد بتواند لباس ‌های بیشتری را اتو کرده و شلوارها و پیراهن ‌ها را راحت ‌تر اتوکشی نماید. بالا و پایین اتو پرس اندازه‌ های یکسانی داشته و در نتیجه در یک ردیف قرار می ‌گیرند. در این اتوکشی، تمام البسه روی سطح تفلون صاف قرار خواهند گرفت و اثر چسبنده ‌ای از سطوح نچسب وجود ندارد.

تنظیمات برای عدم سوختن لباس

از دیگر ویژگی های بارز اتو های پرسی، تنظیمات مختلف و زیادی است که در آن ها وجود دارد. در اتوکشی با این دستگاه شما می ‌توانید اتو را بسته به نیاز خودتان و نوع لباسی که می‌ خواهید آن را اتو کنید، تنظیم نمایید. برخورداری از این تنظیمات متعدد به شما این امکان را می‌ دهد تا بهترین نوع تنظیمات را بر اساس پارچه ‌های لباسی خود انتخاب کرده و مانع از سوختن لباس و یا ماندن چروک بر روی آن شوید. در واقع در اتو پرس شما می توانید آپشن های بیشتری را متناسب با نیاز خودتان برگزینید.

نکات ایمنی در استفاده از اتو پرس

در دستگاه اتو پرس ویژگی‌ های ایمنی بسیاری وجود دارد و این ویژگی ها تضمین کننده این خواهد بود که این دستگاه هیچ لباسی را نمی سوزاند. در ادامه به بررسی چند نکته مهم در رابطه با ایمنی دستگاه که باید در زمان استفاده از آن رعایت کنید اشاره خواهد شد:

  • لازم است پس از هر بار استفاده اتو پرس را خاموش کرده و آن را به صورت روشن رها نکنید.
  • چنانچه سیم دستگاه دچار پوسیدگی شده و یا دو شاخه آن به درستی کار نمی ‌کند، اصلا از دستگاه استفاده نکنید.
  • پس از خاموش کردن اتو پرس و پیش از جمع کردن آن، لازم است تا برای مدت ۳۰ دقیقه تا یک ساعت فرصت بدهید تا دستگاه خنک شود.
  • به دلیل خطر سوختگی لازم است از نزدیک شدن به دستگاه، در زمان آزاد سازی بخار پرهیز کنید.
 دانلود فایل رپورتاژ