خدمات ژنتیک و ژن درمانی از جمله خدمات مهمی می‌باشند که می‌توانند بسیار تعیین‌کننده ظاهر شوند و به حفظ سلامت و درمان بیماری فرد کمک نمایند. آزمایشگاه تهران لب با ارائه خدمات کامل و باکیفیت آزمایشگاهی همچون مشاوره ژنتیک، آزمایش ژنتیک، آزمایش غربالگری، آزمایش دوران بارداری، تست DNA (تست تشخیص هویت)، آزمایش سرطان، تست HPV و…، به […]

خدمات ژنتیک و ژن درمانی از جمله خدمات مهمی می‌باشند که می‌توانند بسیار تعیین‌کننده ظاهر شوند و به حفظ سلامت و درمان بیماری فرد کمک نمایند. آزمایشگاه تهران لب با ارائه خدمات کامل و باکیفیت آزمایشگاهی همچون مشاوره ژنتیک، آزمایش ژنتیک، آزمایش غربالگری، آزمایش دوران بارداری، تست DNA (تست تشخیص هویت)، آزمایش سرطان، تست HPV و…، به عنوان مدرن‌ترین و بهترین آزمایشگاه تخصصی ژن درمانی شناخته می‌شود.

این آزمایشگاه تهران با داشتن تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته، کادر آزمایشگاهی باتجربه و حرفه‌ای، ارائه نتایج آزمایشگاهی دقیق و قابل اطمینان، ارائه خدمات گسترده باکیفیت آزمایشگاهی نظیر مشاوره ژنتیک در تهران، انجام تست غربالگری، آزمایش DNA و… عنوان بهترین آزمایشگاه تهران را به خود اختصاص داده است و توانسته است که رضایت مراجعه‌کنندگان خود را کسب کند و تجربه‌های خوبی را ایجاد نماید.

 

ژن درمانی چیست؟

ژن درمانی (Gene Therapy) یک تکنیک پیشرفته می‌باشد که از یک یا چند ژن برای درمان، پیشگیری یا کاهش اثرات یک بیماری یا اختلال پزشکی استفاده می‌کند. این روش، اغلب با افزودن نسخه‌های جدیدی از یک ژن تخریب‌شده یا با جایگزینی یک ژن معیوب در سلول‌های بیمار با یک نسخه سالم از آن ژن صورت می‌گیرد. هدف ژن درمانی اصلاح عملکرد ژن‌های موجود در بدن شما است. این اصلاح می‌تواند از طریق سه روش انجام شود:

  • مهار ژن: این روش شامل خاموش کردن ژنی است که مسئول تحریک یا تشویق بیماری می‌باشد.
  • تقویت ژن: در این روش، یک نسخه سالم از یک ژن به سلولی که در آن ژن ناکارآمد و معیوب وجود دارد، اضافه می‌شود. این اقدام می‌تواند اثرات منفی ناشی از ژن معیوب را کاهش دهد یا از بین ببرد.
  • کشتن سلول‌های بیماری‌زا: این روش شامل دستور دادن به سلول‌های ناسالم و بیماری‌زا (با استفاده از مجموعه‌ای از DNA جدید) برای مرگ و نابودی آنها می‌باشد.

این روش‌ها به عنوان روش‌های مختلف ژن درمانی، به منظور بهبود و درمان بیماری‌ها و اختلالات پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استفاده از ژن درمانی مزایا و تاثیرات زیادی را به دنبال دارد. ژن درمانی توانسته است که امکان درمان برخی از بیماری‌های صعب العلاج که درمان آنها قبلا غیرممکن به نظر می‌رسید، را فراهم کند. این روش درمانی در درمان بیماری‌های ژنتیکی ارثی (مانند هموفیلی و بیماری سلول داسی شکل) و همچنین اختلالات اکتسابی (مثل لوسمی) موثر می‌باشد. ژن درمانی از این پتانسیل برخوردار است که زندگی افراد مبتلا به بیماری‌های ژنتیکی نادر، سرطان و غیره را تغییر دهد. این روش درمانی، روش امیدوار کننده‌ای برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و اختلالات پیچیده در زمینه پزشکی می‌باشد.

نقش و اهمیت انتخاب یک آزمایشگاه ژنتیک مدرن و معتبر برای انجام ژن درمانی و آزمایشات ژنتیک

انتخاب یک آزمایشگاه ژنتیک خوب و پیشرفته برای انجام ژن درمانی و آزمایش‌های‌ ژنتیک از چند نظر مهم می‌باشد و حائز اهمیت است. انتخاب بهترین آزمایشگاه سبب بهره‌مند شدن از خدمات باکیفیت می‌شود. همچنین، چنین آزماشگاهی قادر خواهد بود که نتایج آزمایشات ژنتیک را به دقیق‌ترین و درست‌ترین شکل ارائه نماید و به این ترتیب، تشخیص صحیح بیماری‌ها و ارائه درمان‌های موثر امکان‌پذیر خواهد بود. بهترین آزمایشگاه با ارائه خدماتی نظیر تست DNA، آزمایش غربالگری، آزمایش دوران بارداری، مشاوره ژنتیک و…، می‌تواند تمام خواسته‌های شما را به بهترین شکل برآورد نماید و بسیار کمک‌کننده ظاهر شود. ارائه مشاوره ژنتیک که توسط متخصصین ژنتیک صورت می‌گیرد، می‌تواند در اتخاذ تصمیمات درست و راهنمایی شما موثر واقع شود و نتایج مثبتی را خلق کند. با انتخاب بهترین آزمایشگاه جهت انجام آزمایشات ژنتیک و ژن درمانی، می‌توان پیشگیری و درمان بیماری‌ها و اختلالات ژنتیکی کمک نمود.

تهران لب، بهترین آزمایشگاه ژنتیک در تهران

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب از سال ۱۳۸۶ با یک تیم متخصص و مجرب فعالیت خود را آغاز کرد. این مرکز از آخرین فناوری‌ها و تجهیزات به‌روز استفاده می‌کند که باعث ارائه نتایج دقیق و قابل اعتماد می‌شود. به همین دلیل، به عنوان بهترین آزمایشگاه‌ تهران شناخته می‌شود.

این آزمایشگاه خدمات گسترده آزمایشگاهی را ارائه می‌دهد که شامل انجام تست‌ غربالگری، تست پاپ اسمیر، آزمایش و تست تعیین جنسیت، آزمایش HPV، آزمایش HLA، آزمایش DNA، تست تشخیص هویت، آزمایش ادرار، آزمایش هورمونی، آزمایش تیروئید، آزمایش خون، آزمایش بیوشیمی، آزمایش سرولوژی، آزمایش انگل شناسی، آزمایش میکروبیولوژی، آزمایش ژنتیک، آزمایش سرطان، آزمایش COVID، آزمایش پرولاکتین، آزمایش سل فری، آزمایش انگل شناسی، آزمایش ترومبوفیلی، تست‌های PGD و PGT و سایر آزمایشات دیگر می‌شود. همچنین، خدمات مشاوره ژنتیک نیز در این مرکز توسط متخصصین ژنتیک این آزمایشگاه ارائه می‌شود که می‌تواند در انتخاب بهترین تصمیم برای شما مؤثر باشد. به این ترتیب می‌توان از مشاوره ژنتیک در تهران این مجموعه جهت دریافت راهنمایی‌های لازم بهره‌مند شد. ایران لب همچنین خدمات آزمایش در منزل و محل کار را نیز برای راحتی شما فراهم می‌کند.

آزمایشگاه تهران لب دارای کادر و تکنسین‌های مجرب و متخصص می‌باشد که از مهارت و تجربه بالا و کافی جهت انجام آزمایش غربالگری، تست DNA و… برخوردارند. آزمایشگاهی که از کادر آزمایشگاهی کم‌تجربه برخوردار است، می‌تواند ضریب اشتباه بالایی را در انجام آزمایشات مختلف داشته باشد و به همین دلیل، نتایج آزمایشات چنین آزمایشگاهی ممکن است دقیق نباشد. اما تهران لب از این حیث دارای برتری نسبت به آزمایشگاه‌های دیگر تهران است که می‌تواند خیال شما را راحت کند.

آزمایشگاه تهران لب خدمات ژنتیک اعم از آزمایش ژنتیک و مشاوره ژنتیک را ارایه می دهد

مشاوره ژنتیک، تست DNA، تست تشخیص هویت، تست تعیین جنسیت، آزمایش غربالگری، تست HPV و آزمایش ترومبوفیلی و سایر خدمات دیگر، از جمله خدمات آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب می‌باشند. در ادامه، در مورد برخی از آنها توضیحاتی ارائه می‌شود.

ارائه مشاوره ژنتیک

در مشاوره ژنتیک، که به عنوان یک زیرشاخه از حوزه پزشکی ژنتیک شناخته می‌شود، افرادی که با خطر و احتمال بروز بیماری‌های ژنتیکی و ارثی در خود یا خانواده‌شان روبرو هستند، مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرند. این افراد نیاز به اطلاعات ژنتیکی دارند تا بتوانند در پیشگیری یا درمان بیماری‌های خود اقدام کنند. مشاوره ژنتیک به افراد و خانواده‌ها کمک می‌کند تا بهترین فهم را از وضعیت ژنتیکی خود به دست آورند و تصمیم‌گیری‌های بهتری را در مورد سلامت خود و خانواده‌شان انجام دهند. این نوع مشاوره با ارائه اطلاعات دقیق و به موقع، تشخیص صحیح بیماری‌های ژنتیکی را تسهیل می‌کند و راهکارهای مناسبی برای پیشگیری و مدیریت این بیماری‌ها ارائه می‌دهد. در آزمایشگاه تهران لب، خدمات مشاوره ژنتیک در تهران توسط متخصصین ژنتیک انجام می‌شود.

مشاوران ژنتیک در رسیدن به تشخیص صحیح و درست، کمک به درمان و انجام اقدامات مناسب، تخمین ریسک‌ها و انجام حمایت‌های لازم از افراد و خانواده‌ آنها نقش مهمی را ایفاء می‌نماید. بنابراین، با استفاده از خدمات مشاوره ژنتیک در تهران آزمایشگاه تهران لب، می‌توان به سلامت خود و افرادی که دوستشان دارید کمک کنید و زندگی بهتری را تجربه نمایید.

انجام تست DNA

آزمایش DNA یکی از آزمایش‌های ژنتیکی پزشکی می‌باشد که برای تجزیه و تحلیل ژنوم انسان استفاده می‌شود. متخصصین برای بررسی و تحلیل ساختار و ویژگی‌های ژن‌های انسان، تست DNA را به کار می‌گیرند. تست DNA می‌تواند به منظور ارزیابی وضعیت سلامت فرد و فرزندانش، تعیین هویت فرد، تشخیص فرزندی و اثبات نسب (تعیین ابوت) و همچنین به عنوان یکی از ابزارهای مورد استفاده در پزشکی قانونی برای تشخیص حضور یا عدم حضور فرد در یک صحنه جرم، مورد استفاده قرار گیرد. برای انجام تست دی‌ان‌ای می‌توان نمونه‌گیری را از خون، مو، بافت و سایر موارد دیگر انجام داد.

انجام آزمایش DNA در تشخیص و پیش‌بینی بیماری‌های ژنتیکی، سلامت جنین و مادر، دانستن میزان واکنش بدن به داروها، تعیین هویت یا ابوت، تعیین هویت اجساد و مجرمین برای مسائل حقوقی و کیفری از نقش مهمی برخوردار است و بسیار حائز اهمیت می‌باشد. با انتخاب بهترین آزمایشگاه (تهران لب) می‌توان به انجام درست تست خود اطمینان یافت و به نتایج آزمایشات اعتماد نمود.

انجام آزمایش غربالگری

آزمایش غربالگری بارداری جهت کنترل وضعیت سلامتی مادر، سلامت و رشد جنین بسیار لازم و حائز اهمیت است. در این دوره، جنین به مراقبت‌های فراوانی نیاز دارد. انجام تست غربالگری در سه ماهه اول بارداری از اولین و مهم‌ترین مراحل آزمایش غربالگری می‌باشد که برای تشخیص بیماری‌های ژنتیکی، از جمله سندروم، از اهمیت و نقش فراوانی برخوردار است. عدم انجام آزمون غربالگری در این مرحله ممکن است مانع جلوگیری از شدیدتر شدن اختلالات احتمالی شود.

انجام تست غربالگری بسیار کمک‌کننده و موثر می‌باشد و اطلاعات حیاتی را درباره سلامت جنین به ما ارائه می‌دهد. آزمایش غربالگری در مورد اختلالات خونی، بیماری‌های عفونی مانند هپاتیت B، سیفیلیس، HIV و همچنین سندروم‌های ژنتیکی مثل سندروم داون، پاتو و ادواردز اطلاعات خوبی را ارائه می‌دهد. همچنین، در مورد وضعیت سلامت اعضای بدن از جمله مغز، قلب، چشم، باسن، شنوایی و حتی بیضه‌های نوزاد پسر نیز انجام آزمایش غربالگری بسیار تاثیرگذار می‌باشد و سبب دستیابی به اطلاعات مهم می‌شود.

انجام آزمایش غربالگری برای افراد بالای ۳۵ سال، افرادی با سابقه بیماری‌های ژنتیکی، بیماری‌های خونی و عفونی یا سابقه بارداری ناموفق بسیار ضروری است. آزمایش غربالگری مرحله اول، آزمایش غربالگری مرحله دوم و آزمایش غربالگری مرحله سوم، سه مرحله تست غربالگری در دوران بارداری را تشکیل می‌دهند.

به این ترتیب، با استفاده از خدمات ژنتیک آزمایشگاه تهران لب می‌توان بیماری‌های ژنتیکی ارثی مانند بیماری‌ هموفیلی، بیماری سلول داسی، بیماری کیستیک فیبروز و همچنین بیماری‌های ناشی از اختلالات کروموزومی همانند سندروم داون، سندروم ادواردز، سندروم پاتو و سایر اختلالات کروموزومی را شناسایی، پیشگیری و درمان کرد. شناسایی اختلالات قلبی جنین و تشخیص و احتمال ابتلاء به بیماری سرطان و سایر موارد دیگر هم با استفاده از خدمات ژنتیک تهران لب امکان‌پذیر می‌باشد. با استفاده از ژن درمانی می‌توان به درمان برخی از بیماری‌ها و اختلال‌های ژنتیکی کمک نمود. انتخاب بهترین آزمایشگاه جهت ژن درمانی و بهره‌مند شدن از خدمات ژنتیکی باکیفیت‌ به حفظ سلامت شما کمک می‌کند و خطرات بیماری‌ها را کاهش می‌دهد. لذا، با انتخاب تهران لب (بهترین آزمایشگاه تهران) می‌توانید به سلامت خود و عزیزانتان کمک نمایید.

مزایا و خصوصیات آزمایشگاه ژنتیک تهران لب

آزمایشگاه تهران لب از ویژگی‌ها و خصوصیات مثبت زیادی برخوردار است که سبب می‌شود به عنوان بهترین آزمایشگاه پزشکی-ژنتیکی تهران شناخته شود. خصوصیاتی مثل امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی فراوان و به‌روز، داشتن کادر متخصص و ماهر، ارائه نتایج آزمایشگاهی دقیق و قابل اعتماد، ارائه خدمات آزمایشگاهی گسترده با کیفیت بالا، برخورداری از محیط آزمایشگاهی مناسب و ایمن و غیره از جمله مزیت‌ها و ویژگی‌های این آزمایشگاه می‌باشد. در ذیل، توضیحاتی در مورد برخی از این ویژگی‌ها بیان می‌شود.

امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی فراوان و به‌روز

یکی از موارد حیاتی برای یک آزمایشگاه مناسب، دارا بودن فناوری‌ها و تجهیزات پیشرفته می‌باشد. آزمایشگاهی که از دستگاه‌های جدید برخوردار باشد، قادر خواهد بود خدمات گوناگونی همچون آزمایش غربالگری، آزمایش دوران بارداری، تست DNA، تست تشخیص جنسیت، آزمایش پاپ اسمیر، تست HPV و غیره را با بالاترین کیفیت و دقت ارائه دهد. نتایج آزمایشات چنین آزمایشگاهی دقیق و قابل اعتماد خواهند بود. آزمایشگاه تهران لب از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات آزمایشگاهی برخوردار است. به همین دلیل، به عنوان بهترین آزمایشگاه شناخته می‌شود. این آزمایشگاه امکانات فراوانی دارد و می‌تواند نیاز‌های مختلف افراد به خدمات مختلف آزمایشگاهی را رفع نماید. به دلیل داشتن همین ویژگی، کیفیت خدمات این آزمایشگاه بسیار راضی‌کننده و مطلوب می‌باشد و از این حیث، دارای برتری خوبی نسبت به سایر آزمایشگاه‌های تهران می‌باشد.

داشتن کادر متخصص و ماهر

در هنگام انتخاب یک آزمایشگاه مناسب و معتبر، لازم است به مهارت، تخصص و تجربه کادر و تکنسین‌های آن توجه شود. برخی از چکاپ‌ها و آزمایشات نیازمند حضور کادر متخصص و ماهر هستند. بنابراین، در صورتی که آزمایشگاه مورد نظر از چنین کادری برخوردار نباشد، نمی‌تواند خدمات مطلوبی را ارائه دهد و اعتماد مراجعین را جلب کند. یکی از ویژگی‌های بزرگ تهران لب، برخورداری از تیم مجرب و باتجربه می‌باشد. این امر سبب می‌شود که خدماتی که این مرکز آزمایشگاهی ارائه می‌دهد، در بهترین حالت ممکن ارائه شوند. به همین جهت، احتمال خطا در نتایج آزمایشات این آزمایشگاه به طرز چشم‌گیری پایین می‌باشد. نتایج چکاپ‌ها و تست‌های آزمایشگاه تهران لب بسیار دقیق و درست است که یکی از دلایل آن داشتن همین تیم حرفه‌ای و متخصص می‌باشد. بهترین آزمایشگاه تهران از این جهت نیز دارای برتری زیادی نسبت به سایر آزمایشگاه‌های تهران است. خدمات متنوعی از جمله مشاوره ژنتیک، آزمایش در محل کار و منزل، تست غربالگری جنین، تست پاپ اسمیر، تست HPV، تست هورمونی، تست تشخیص جنسیت، آزمایش DNA، آزمایش ژنتیک و سایر تست‌ها توسط کادر متخصص و باسابقه تهران لب ارائه می‌شوند که بسیار کارآمد هستند و می‌توانند در بهبود وضعیت سلامت افراد تاثیرگذار ظاهر شوند.

ارائه نتایج آزمایشگاهی دقیق و قابل اعتماد

صحیح بودن و دقیق بودن نتایج آزمایشات و چکاپ‌های آزمایشگاه تهران لب، از مهمترین خصوصیت‌های این مرکز آزمایشگاهی می‌باشد. نتایج چکاپ‌ها نشان‌دهنده وضعیت واقعی سلامت فرد می‌باشد و در تصمیم‌گیری‌ها و انتخاب روش‌های درمان، به ویژه اگر فرد مبتلاء به بیماری باشد، بسیار تاثیرگذارند. بنابراین، دقت نتایج آزمایشات از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. آزمایشگاه تهران لب به دلیل داشتن کادر باتجربه و متخصص و تجهیزات و فناوری بالا و پیشرفته، می‌تواند نتایج تست‌ها را به دقیق‌ترین و قابل اعتماد ترین شکل ارائه نماید و از این منظر بهترین آزمایشگاه می‌باشد. تهران لب، به عنوان بهترین آزمایشگاه تهران، قادر است نتایج آزمایشات دوران حاملگی، آزمایش غربالگری، تست DNA، تست تشخیص هویت، آزمایش ژنتیک و… را به درست‌ترین شکل ارائه دهد و افراد را از وضعیت سلامت خود به صورت کامل و صحیح آگاه نماید. آزمایشگاهی که قادر به ارائه نتایج صحیح نباشد، نمی‌تواند اعتماد مراجعین خود را جلب کند و در نتیجه، به مرور زمان مراجعین خود را از دست خواهد داد.

ارائه خدمات آزمایشگاهی گسترده باکیفیت بالا

از ویژگی‌های مثبت دیگه‌ای که آزمایشگاه تهران لب از آن برخوردار می‌باشد، می‌توان به ارائه خدمات آزمایشگاهی کامل و باکیفیت مطلوب این آزمایشگاه اشاره نمود. ارائه خدمات بی‌کیفیت و ضعیف سبب نارضایتی مشتریان می‌شود و نتایج آزمایشات را به صورت منفی تحت تاثیر قرار می‌دهد و موجب ارائه آنها به صورت نادرست و کم‌دقت می‌گردد. مرکز آزمایشگاهی تهران لب با ارائه خدمات جامعه آزمایشگاهی از قبیل خدمات آزمایش در منزل و محل کار، مشاوره ژنتیک، انجام آزمایش DNA، آزمایش تشخیص هویت، آزمایش ژنتیک، تست غربالگری جنین، تست دوران باردار، آزمایش ژنتیک، آزمایش سرطان و… باکیفیت مناسب، می‌تواند شما را از وضعیت تندرستی بدن خود آگاه نماید و به بهبود سلامتتان کمک کند.

در کنار این موارد، برخورداری از استانداردها و مجوزهای لازم، داشتن قرارداد با بسیاری از بیمه‌های معتبر کشور، حفاظت مناسب از اطلاعات خصوصی افراد، رعایت اصول بهداشتی در انجام آزمایشات و چکاپ‌ها و غیره، از دیگر مزایا و ویژگی‌های آزمایشگاه تهران لب می‌باشد که سبب برتری این آزمایشگاه نسبت به سایر آزمایشگاه‌های تهران و شناخته شدن آن به عنوان بهترین آزمایشگاه تهران می‌شود.

نظرات و تجربیات مراجعین آزمایشگاه ژنتیک تهران لب

در مورد نظرات و تجربیات مراجعه‌کنندگان آزمایشگاه تهران لب باید گفت که اکثر نظرات و دیدگاه‌ها در مورد کیفیت خدمات این آزمایشگاه، رفتار کارکنان این آزمایشگاه و به طور کلی خود تهران لب، مثبت می‌باشند. لذا، مراجعه‌کنندگان زیادی جهت انجام تست‌های بعدی و دریافت خدمات آزمایشگاهی دیگر، دوباره به این آزمایشگاه مراجعه نموده‌اند.

برای مثال، در مورد خدمات مشاوره ژنتیک این مجموعه تجربه‌ها و دیدگاه‌های مثبت زیادی را می‌توان در وب‌سایت تهران‌لب مشاهده نمود. در مورد خدمات دیگر این آزمایشگاه نیز نقطه نظرهای خوبی را می‌توان در سایر سایت‌ها مشاهده کرد که همگی حاکی از کیفیت مناسب خدمات آزمایشگاهی این آزمایشگاه و رفتار خوب کارکنان تهران لب با مراجعین می‌باشد.

آدرس و شماره تلفن آزمایشگاه ژنتیک تهران لب

آزمایشگاه تهران لب به عنوان مجهزترین و به‌روزترین مرکز آزمایشگاهی تهران، از موقعیت مکانی خوبی در شهر تهران برخوردار است. این آزمایشگاه با شماره پلاک ۲۱۷۳ در خیابان ولیعصر، پارک ساعی، مشغول به کار است. با توجه به موقعیت مکانی مناسب، دسترسی به این مرکز آسان است و بنابراین، افراد زیادی می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند. کیفیت بالای خدمات این مرکز و دقت در نتایج آزمایشات، اعتماد و ارزشمندی این مرکز را تضمین می‌کند. از طریق تلفن‌های ۱۶۵۰ برای استان تهران می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید و از خدمات آن، از جمله مشاوره ژنتیک در تهران بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

۱٫ آیا ژن درمانی خطر دارد؟

بله، ژن درمانی می‌تواند خطراتی را به همراه داشته باشد. ژن درمانی می‌تواند سبب واکنش ناخواسته سیستم ایمنی شود و باعث افزایش خطر سرطان و احتمال ایجاد تومور گردد. با این حال، ژن درمانی توانسته است که در درمان برخی از بیماری‌ها همانند هموفیلی و سرطان خون بسیار موثر ظاهر شود و تاثیرات مثبتی را ایجاد کند. لذا، برای درمان برخی از بیماری‌ها روش مناسبی می‌باشد.

۲٫ خدمات ژنتیک آزمایشگاه تهران لب کدامند؟

تست DNA، تست تشخیص هویت، تست تعیین جنسیت، آزمایش غربالگری، مشاوره ژنتیک، آزمایش ژنتیک، تست HPV، آزمایش ترومبوفیلی و سایر خدمات دیگر، از جمله خدمات آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب می‌باشند.