«می‌خواستم نشان دهم که جوانان ۲۰ و ۳۰ ساله امروز چگونه آینده خود را طراحی می‌کنند، همانطور که افراد ۵۰ و ۶۰ ساله امروز خود را طراحی کرده‌اند.»

دانکن تامسن، تدوینگر فیلم انگلیسی، با استفاده از هوش مصنوعی پنج شهر از بزرگترین شهرهای انگلیس را در سال ۲۰۵۰ به تصویر کشید.

تینا مزدکی: دانکن، از سرویس هوش مصنوعی Midjourney برای ایجاد تصاویر استفاده کرد. او از هوش مصنوعی خواست تا سال ۲۰۵۰ در بریتانیا را به تصویر بکشد و معماری تاریخی را حفظ کند و حمل‌ونقل عمومی را بر اساس ایده‌های فعلی پیش‌بینی کند.

او سپس وسایل نقلیه‌ای را اضافه کرد که در اطراف حرکت می‌کنند.تصاویر به دست آمده طیف وسیعی از سیستم‌های حمل و نقل آینده را نشان می‌دهند که در شهرها در حال حرکت هستند.

او گفت:«می‌خواستم نشان دهم که جوانان ۲۰ و ۳۰ ساله امروز چگونه آینده خود را طراحی می‌کنند، همانطور که افراد ۵۰ و ۶۰ ساله امروز خود را طراحی کرده‌اند.»

لندن در سال ۲۰۵۰ این شکلی می‌شود/ عکس

او عبارات خاصی را تایپ کرد تا نتیجه آن به تصویر کشیده شود در واقع از هوش مصنوعی خواست تا شخصیت‌ها و علایق ساکنان شهرها را با ظاهر آن‌ها به تصویر بکشد. در نتیجه تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی، لندنی‌ها را شیک پوش نشان داد، در حالی که مردم سامرست غیرمعمول‌تر به نظر می‌رسند و آنهایی که اهل آکسفوردشایر هستند در مقایسه با ساکنان نورفولک که به‌عنوان افراد مسن‌تر و روستایی به‌نظر می‌رسند، به‌عنوان جوان و شهری به تصویر کشیده شدند.

  • منبع خبر : خبرآنلاین