قرص ماشین ظرفشویی فیری، مناسب انواع ظروف به منظور شستشوی ظروف با استفاده از ماشین ظرفشویی انواع مختلفی از قرص ماشین ظرفشویی در بازار وجود دارد. یکی از بهترین انتخاب ها قرص ظرفشویی فیری است. این قرص دارای انواع مختلفی است که هرکدام قدرت چربی زدایی و پاک کنندگی متفاوتی دارند، اما تمامی قرص های […]

قرص ماشین ظرفشویی فیری، مناسب انواع ظروف

به منظور شستشوی ظروف با استفاده از ماشین ظرفشویی انواع مختلفی از قرص ماشین ظرفشویی در بازار وجود دارد. یکی از بهترین انتخاب ها قرص ظرفشویی فیری است. این قرص دارای انواع مختلفی است که هرکدام قدرت چربی زدایی و پاک کنندگی متفاوتی دارند، اما تمامی قرص های فیری دارای خاصیت جلادهندگی و درخشان کنندگی ظروف هستند. این خاصیت خریداران این قرص را از خرید جلادهنده به طور جداگانه بی نیاز خواهد کرد. از دیگر ویژگی های مشترک میان تمامی انواع مختلف قرص ماشین ظرفشویی فیری می توان به قابلیت حذف رسوبات از ماشین ظرفشویی اشاره کرد. این قابلیت سبب می گردد تا طول عمر مفید دستگاه افزایش یابد و از تجمع قارچ ها و باکتری ها در ماشین ظرفشویی جلوگیری می کند. حذف قارچ ها و باکتری ها و باقیمانده مواد غذایی در ماشین ظرفشویی سبب می گردد تا بوی نامطبوعی از ماشین ظرفشویی ساطع نشود و ظروف پس از هربار شستشو بوی مطبوعی داشته باشند. می توان انواع قرص ظرفشویی را در سه مدل جار، پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس تقسیم بندی کرد. از میان انواع آن مدل جار کمترین قدرت چربی زدایی را دارد و مدل پلاتینیوم پلاس دارای بالاترین قدرت چربی زدایی است. از مدل جار بهتر است برای شستشوی ظروف خاص و کریستالی استفاده شود و از مدل پلاتینیوم پلاس بهتر است برای شستشوی ظروف بسیار چرب و آلوده استفاده گردد. خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری اصل به تمامی خریداران توصیه می گردد اما بهتر است که از مناطق آزاد تجاری و یا از فروشگاه های اینترنتی که به فروش محصولات مناطق آزاد تجاری می پردازند اقدام گردد. قرص ماشین ظرفشویی فیری از برندهای پرطرفدار بازار است. برای تهیه این ققرص ترکیه ای می توان از فروشگاه های اینترنتی معتبر استفاده کرده و از مزایایی چون تخفیفات این فروشگاه های اینترنتی استفاده کرد.

علل کثیف ماندن ظروف در ماشین ظرفشویی

اگر از قرص ماشین ظرفشویی جهت شستشوی ظروف استفاده شده و ظروف به اندازه کافی و به طور دلخواه تمیز نشوند، این کثیف ماندن ظروف دلایل مختلفی خواهد داشت. استفاده از قرص ظرفشویی بی کیفیت، نامعتبر، مشکل در ماشین ظرفشویی، حل نشدن قرص ماشین ظرفشویی و … از این دلایل به شمار می روند. یکی از نکاتی که خریداران قرص ماشین ظرفشویی می بایست به آن توجه کنند، خرید قرص ماشین ظرفشویی اصل است. قرص ماشین ظرفشویی اصل دارای ویژگی هایی است که این قرص را از قرص تقلبی متمایز می کند. یکی از تفاوت ها بسته بندی است. بسته بندی قرص ظرفشویی اصل کاملاً متفاوت و مرغوب است. قرص های ماشین ظرفشویی اصل رنگ پریده نیستند. قرص ها حالت نرمی و انعطاف دارند و به خوبی در آب حل می شوند. حل نشدن قرص ماشین ظرفشویی سبب می گردد تا ظروف به طور کامل شستشو نشده و پس از شستشو ظروف کثیف باقی بمانند. اغلب قرص های ماشین ظرفشویی اصل دارای لایه پلاستیکی هستند که این لایه حلالیت بالایی در آب داشته و هنگام استفاده به خوبی در آب حل می گردد و در شروع استفاده از قرص نیازی به جدا کردن لایه پلاستیکی نیست. جهت شستشو تنها کافی است یک قرص ماشین ظرفشویی اصل را در محفظه قرار داده و ماشین ظرفشویی را روشن کنید.

استفاده صحیح از قرص ظرفشویی

انتخاب قرص ماشین ظرفشویی باکیفیت تاثیر زیادی بر شستشوی ظروف دارد اما استفاده صحیح از قرص ظرفشویی نیز حائز اهمیت است. قرار دادن تعداد قرص بیشتر در محفظه ماشین ظرفشویی سبب شستشوی بهتر نمی شود، تنها کف بیشتری تولید کرده و چربی روی ظروف باقی می ماند. جهت استفاده صحیح از قرص ظرفشویی کافی است یک عدد قرص را بدون باز کردن پوشش پلاستیکی داخل محفظه ماشین ظرفشویی قرار داده و برنامه صحیح جهت شستشو را انتخاب کنید. حتی در صورت باز نشدن محفظه ماشین ظرفشویی می توان قرص را در کف ماشین ظرفشویی قرار داده و عملیات شستشو را انجام داد. قرص ماشین به دلیل حلالیت بالا در ماشین ظرفشویی حل می شود و عملیات چربی زدایی از ظروف را انجام می دهد. قرص ماشین ظرفشویی علاوه بر قابلیت چربی زدایی عملیات درخشان کنندگی و جلادهندگی ظروف را نیز انجام می دهد. همچنین قابلیت رسوب زدایی توسط قرص ماشین مرغوب و باکیفیت انجام شده و ماشین ظرفشویی با توجه به رسوب زدایی طول عمر بالاتری خواهد داشت. برای مناطقی که آب مناسبی ندارند و یا در آب املاح زیادی وجود دارد، به منظور شستشوی بهتر توصیه می شود که مقداری نمک ماشین ظرفشویی همراه با قرص در داخل محفظه دستگاه ماشین ظرفشویی قرار داده شود.

مبع : https://araskharid.com/