خاویر تباس، رئیس لالیگا خودش را از کنایه درباره رابطه‌ای که با رئیس باشگاه رئال مادرید دارد، دور نگه داشت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خاویر تباس، رئیس لالیگا، تایید کرد کرد که در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا طرفدار رئال مادرید خواهد بود زیرا او خود را "مادریدیستا اما نه فلورنتینیستا" می‌داند. رئیس […]

رئیس لالیگا اعتراف کرد: بله، من طرفدار رئال هستم!

خاویر تباس، رئیس لالیگا خودش را از کنایه درباره رابطه‌ای که با رئیس باشگاه رئال مادرید دارد، دور نگه داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خاویر تباس، رئیس لالیگا، تایید کرد کرد که در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا طرفدار رئال مادرید خواهد بود زیرا او خود را "مادریدیستا اما نه فلورنتینیستا" می‌داند.

رئیس لالیگا با اشاره به دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی فوق العاده‌ای بود، چیزی که انتظار می‌رفت. نمایش رئال در دورهای اخیر بسیار خوب بوده و من طرفدار رئال مادرید هستم.

تباس با کنایه از رابطه‌ای که با فلورنتینو پرز دارد، گفت: من مادریدیستا هستم اما فلورنتینیستا نیستم.

خاویر تباس همچنین به تحلیل اخبار تیم بارسلونا پرداخت که سرخیو بوسکتس هم پس از ۱۵ سال اعلام کرده آبی اناری پوشان را ترک خواهد کرد: من برنامه مالی بارسلونا را نمی‌دانم و نمی‌توانم درباره آنچه بارسلونا با جدایی بوسکتس ذخیره می‌کند، اظهار نظر کنم. این ابتدای یک مسیر است اما برای رسیدن به انتهای آن باید چند متر پیاده روی کرد. من به طرح‌های امکان‌سنجی جواب مثبت نمی‌دهم، این کنترل اقتصادی است. می‌دانم که آن‌ها صحبت می‌کنند، چیزهایی را توضیح می‌دهند، زیرا باشگاهی با بودجه بیش از هشتصد میلیون یورو و هزینه‌های بسیار بالا هستند.

۲۵۸۲۵۸