اشرف حکیمی در تابستان ۲۰۲۱ با ۶۰ میلیون یورو از اینتر به پی اس جی پیوست. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این مدافع ۲۴ ساله پس از درخشش در پست دفاع راست در دورتموند و اینتر راه حضور در پی اس جی را در پیش گرفت و امید داشت که به یکی از بهترین مدافعان راست […]

مدافع پی‌اس‌جی در رویای پیوستن به رئال مادرید

اشرف حکیمی در تابستان ۲۰۲۱ با ۶۰ میلیون یورو از اینتر به پی اس جی پیوست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این مدافع ۲۴ ساله پس از درخشش در پست دفاع راست در دورتموند و اینتر راه حضور در پی اس جی را در پیش گرفت و امید داشت که به یکی از بهترین مدافعان راست دنیا تبدیل شود اما مسیر اشرف در پی اس جی آن طور که انتظار می رفت، پیش نرفته است.

در حقیقت اشرف با پی اس جی هماهنگ شده اما عملکرد ضعیف این تیم در دو سال اخیر و ناکامی در مسابقات اروپایی باعث شده تا عملکرد این بازیکن به چشم نیاید. به همین خاطر اشرف دوست دارد که به تیمی برود که بیشتر بازی کند و ارزشهایش را به رخ بکشد.

دو سال پیش و قبل از آن که انتقال اشرف به پی اس جی نهایی شود، نزدیکانش به او توصیه کردند که به چلسی برود. اکیپ گزارش داده است که در حال حاضر رویای اشرف این است که به رئال مادرید برگردد، تیمی که به عنوان محصول اکادمی در آن رشد کرد.

اشرف تا سال ۲۰۲۶ با پی اس جی قرارداد دارد و تیم فرانسوی هیچ تمایلی به جدایی او ندارد. پی اس جی معمولا به هیچ وجه اهل فروش بازیکنان مورد علاقه خود نیست و قطری ها نیز به او علاقه ویژه ای دارند.

حکیمی بخشی از عملکرد درخشان تیم ملی مراکش در جام جهانی قطر بود و رابطه خوبی با امباپه دارد و اگر کیلیان روزی به رئال مادرید برود، اشرف هم برای بازگشت به برنابئو تلاش خواهد کرد.

۲۵۷ ۲۵۱