درباره ارز دیجیتال سلو چه می‌دانید؟ آیا ارز سلو گزینه خوبی برای سرمایه گاری و خرید محسوب می‌شود و می‌توانیم در بلند مدت روی آن حساب کنیم یا خیر؟ قیمت ارز سلو در حال حاضر بسیار پایین است و حتی با سرمایه‌های کم نیز می‌توان برای خرید آن اقدام نمود. اما همانطور که می‌دانید صرف پایین بودن […]

درباره ارز دیجیتال سلو چه می‌دانید؟ آیا ارز سلو گزینه خوبی برای سرمایه گاری و خرید محسوب می‌شود و می‌توانیم در بلند مدت روی آن حساب کنیم یا خیر؟ قیمت ارز سلو در حال حاضر بسیار پایین است و حتی با سرمایه‌های کم نیز می‌توان برای خرید آن اقدام نمود. اما همانطور که می‌دانید صرف پایین بودن قیمت سلو نمی‌تواند معیار خوبی برای سرمایه گذاری روی این توکن باشد و باید عوامل مختلف دیگری را نیز در نظر بگیریم. از این گذشته بررسی آینده ارز CELO مخصوصا برای سرمایه گذاری بلند مدت اهمیت به مراتب بیشتری هم پیدا خواهد کرد. در این باره در این مقاله همراه شما هستیم تا شرایط توکن سلو را برای سرمایه گذاری بلند مدت مورد ارزیابی قرار دهیم.

این روزها توکن‌های مختلفی با کاربردهای بسیار متنوع وارد بازار می‌شوند که اتفاقا نشان از گستردگی بسیار بالای ایده‌پردازن بازار ارز دیجیتال دارد. از کریپتو توریسم گرفته تا فن توکن‌ها و رمز ارزهایی مربوط به کاربردهای بسیار خاص، همگی در لیست توکن‌های تعریف شده در بازار قرار دارند و هر روز هم به تعداد آنها اضافه می‌شود. با توجه به اینکه در فرایند سرمایه گذاری بلند مدت در بازار ارز دیجیتال باید به دنبال انتخاب گزینه‌های بهینه باشید، از این رو بررسی کامل و جامع شرایط توکن‌های مانند سلو نیاز مبرمی برای شما خواهد بود.

Investing In Celo (CELO) - Everything You Need to Know - Securities.io

ارز دیجیتال سلو چیست؟

در قدم اول لازم دانستیم تا یک توضیح مختصر درباره ارز دیجیتال سلو ارائه کنیم تا کسانی که هنوز شناختی نسبت به این توکن ندارند، تا حدی با شرایط آن آشنا شوند. توکن سلو را می‌توانید با نماد CELO در بازار ارز دیجیتال مشاهده کنید که به عنوان یک پلتفرم زیرساخت برای پرداخت‌های جهانی ایجاد شده است. سلو در سال ۲۰۲۰ وارد بازار ارز دیجیتال شده و از این جهت رمز ارز باسابقه‌ای محسوب نمی‌شود. تیم توسعه دهنده ارز سلو در حال حاضر ۱ میلیارد توکن برای آن در بازار در نظر گرفته است که ۵۰ درصد از توکن‌های آن در بازار در گردش هستند.

ارزش بازار سلو در بازار به ۲۳۰ میلیون دلار رسید و با وجود قیمت زیر ۱ دلاری که دارد، با حجم حدود ۲۵ میلیون دلاری در حال معامله است. محبوبیت بالای این ارز دیجیتال باعث شده تا در لیست بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی ماند بایننس، کوکوین، کوین بیس و … قرار گیرد و در صرافی‌های داخلی مانند تبدیل نیز امکان خرید آن برای فعالان ایرانی وجود دارد. از این جهت هیچ محدودیتی برای سرمایه گذاری روی آن وجود نداشته و امکان خرید آن با حجم بالا هم هست.

تاریخچه قیمت ارز سلو

در قدم بعدی سعی داریم تا به بررسی تاریخچه قیمت ارز سلو پرداخته و نکاتی را در این باره با شما در میان بگذاریم. همانطور که می‌دانید طبق اصول تحلیل تکنیکال تاریخ دوباره تکرار می‌شود و مشاهده همان رفتار قبلی در نوسانات قیمت توکن سلو نیز می‌تواند امری طبیعی باشد. از این رو بررسی تاریخچه قیمت توکن سلو می‌تواند اهمیت بسیار زیادی برای بررسی آینده این رمز ارز و حتی سرمایه گذاری بلند مدت روی آن داشته باشد.

طبق آن چیزی که نمودارها می‌گویند، ارز سلو با قیمت حدود ۰٫۸ دلاری معاملات خود را در سال ۲۰۲۰ در بازار آغاز کرده است و از آن سال دائما در حال نوسانات شدید قیمتی روی آن بودیم. سلو در فاصله بسیار کوتاهی بعد از روی کار آمدن، به قیمت ۴ دلار رسیده و سود خوبی را برای سرمایه‌گذاران خود ایجاد کرده است. در یک رفت و برگشت قیمتی این رمز ارز به قیمت ۶٫۱ دلار هم رسیده و در نهایت در اوج افزایش قیمت‌های بازار ارز دیجیتال در اواخر سال ۲۰۲۱ موفق به ثبت تاریخی‌ترین رکورد خود یعنی قیمت ۷٫۳ دلاری شده است تاکنون سقف تاریخی قیمت این رمز ارز محسوب می‌شود.

سلو در ادامه با ریزش گسترده بازار ارز دیجیتال و قیمت بیت کوین، روند نزولی به خود گرفته و در حال حاضر حتی پایین‌تر از قیمت ورودی خود به بازار در حال معامله است. رسیدن به این قیمت باعث شده تا عملا این رمز ارز با قیمت‌های بسیار جذابی معامله شود. رسیدن به همان سقف تاریخی می‌تواند ارزش دارایی سرمایه گذاران را به ۱۴ برابر افزایش دهد. البته سلو مانند هر رمز ارز دیگری پتانسیل رفتن به قیمت‌های بالاتر را نیز دارد و این مهم شرایط بهتری را نیز برای سرمایه‌گذاران سلو رقم خواهد زد.

Everything You NEED To Know About Celo Cryptocurrency

ویژگی‌ها و کاربردهای ارز سلو

همانطور که متوجه شدید ارز سلو شرایط بسیار خوبی دارد و این رمز ارز را می‌توانیم آینده‌دار بدانیم. آینده‌دار بودن آن باعث شده تا سرمایه گذاری بلند مدت روی آن را یک سرمایه گذاری با ریسک پایین تلقی کنیم. البته نه با ریسک پایین بیت کوین، اما به خودی خود این رمز ارز می‌تواند سرمایه گذاری جذابی باشد. برای اینکه شرایط سرمایه گذاری بلند مدت روی سلو را از نظر فاندامنتالی نیز بررسی کرده باشیم، لازم است تا ویژگی‌ها و کاربردهای آن را نیز مرور کنیم. این رمز ارز کاربردهای بسیار جذابی دارد که با شنیدن آنها به خوبی می‌توانید به روشن بودن آینده آن پی ببرید.

  • حضور در پروژه دیفای آن را به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال حوزه دیفای مطرح کرده است.
  • قرار گرفتن در صنعت پرداخت آن را تبدیل به ارز مناسبی برای پرداخت‌های اینترنتی و درون برنامه‌ای کرده است.
  • همچنین در صنعت موبایل نیز از این رمز ارز استفاده می‌شود.
  • سلو به دنبال این است که تمام کاربران جهانی با داشتن شماره موبایل بتوانند به عنوان یک کاربر وارد بازار ارز دیجیتال شده و معاملات خود را انجام دهند.
  • پلتفرم سلو شرایط بسیار خوبی برای توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز است و از این بابت نیز می‌توانیم شرایط خوبی را برای سلو در نظر بگیریم.

برای کسانی که به دنبال انتخاب رمز ارزهای مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت هستند، انتخاب توکن‌هایی مانند CELO می‌تواند شرایط بسیار خوبی را رقم بزند؛ زیرا این دست از رمز ارزها هم ریسک سرمایه گذاری بالایی ندارند و هم پتانسیل سودآوری خوبی را نیز می‌توانیم برای آنها متصور باشیم. اتفاقی که باعث شده تا کاربران ایرانی زیادی نیز به دنبال خرید سلو بروند.