در بازار ملک یافتن خانه‌های ارزان و با متراژ مناسب برای خرید و حتی رهن و اجاره، تبدیل به کار بسیاری سختی شده‌ است اما این کار غیرممکن نیست. به گزارش خبرآنلاین، در بازار مسکن می‌توان آپارتمان‌های ۹ تا ۲۷ ساله را با قیمتی بین ۱۴٫۵ تا بیش از ۲۳٫۱ میلیون تومان خریداری کرد. بیشتر […]

کجا می‌توان خانه‌ کمتر از یک میلیارد تومان خرید؟

در بازار ملک یافتن خانه‌های ارزان و با متراژ مناسب برای خرید و حتی رهن و اجاره، تبدیل به کار بسیاری سختی شده‌ است اما این کار غیرممکن نیست.

به گزارش خبرآنلاین، در بازار مسکن می‌توان آپارتمان‌های ۹ تا ۲۷ ساله را با قیمتی بین ۱۴٫۵ تا بیش از ۲۳٫۱ میلیون تومان خریداری کرد.

بیشتر بخوانید:

رهن کامل آپارتمان‌های ۷۰ تا ۹۰متری تهران چند؟ / جدول نرخ‌ها

در بریانک یک واحد ۶۰ متری با عمر ۲۰ سال را ۸۷۰ میلیون تومان برای فروش آگهی کرده‌اند که قیمت هر متر آن ۱۴٫۵ میلیون تومان تعیین شده است.

در خیابان دامپزشکی یک آپارتمان ۵۴متری با سن بنای ۲۵ سال را متری ۱۴٫۶ میلیون تومان و قیمت کل ۷۹۰ میلیون تومان می‌توان خریداری کرد.

همچنین در نعمت آباد یک واحد ۴۰ متری به قیمت ۶۰۰ میلیون تومان آگهی شده که برای خرید هر متر آن باید ۱۵ میلیون تومان پرداخت.

گران‌ترین فایل‌های این لیست شامل چند مورد است که می‌توان به یک واحد ۳۹ متری در پیروزی، نبرد شمالی اشاره کرد؛ این واحد ۱۲ سال عمر دارد و هر متر آن ۲۳٫۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و خرید آن با بودجه ۸۹۸ میلیون تومانی امکان‌پذیر است.

همچنین در خیابان استاد معین یک آپارتمان ۳۵ متری، ۱۵ ساله برای فروش آگهی شده که هر متر آن ۲۱٫۷ میلیون تومان است و با ۷۶۰ میلیون تومان می‌توان آن را خریداری کرد.

در امیربهادر هم یک واحد ۴۴متری با سن بنای ۱۲ سال را متری ۲۱٫۱ میلیون تومان ارزش‌گذاری کرده‌اند که این ملک با قیمت کل ۹۳۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

محدوده

متراژ

سن بنا

قیمت هر متر مربع

قیمت کل

هفت چنار

۳۸متر

۲۷ سال

۱۷٫۹ میلیون

۶۸۰ میلیون

رودکی

۴۹متر

۱۰ سال

۱۷٫۹ میلیون

۸۸۰ میلیون

دامپزشکی

۵۴متر

۲۵ سال

۱۴٫۶ میلیون

۷۹۰ میلیون

سی متری جی

۴۸متر

۱۸ سال

۱۸٫۳ میلیون

۸۸۰ میلیون

هاشمی

۵۲متر

۲۰ سال

۱۷٫۶ میلیون

۹۲۰ میلیون

اجاره دار

۴۵متر

۱۷ سال

۲۱٫۷ میلیون

۹۸۰ میلیون

مشیریه

۵۰متر

۱۵ سال

۱۸٫۴ میلیون

۹۲۰ میلیون

نبرد شمالی

۳۹متر

۱۲ سال

۲۳٫۱ میلیون

۸۹۸ میلیون

استاد معین

۳۵متر

۱۵ سال

۲۱٫۷ میلیون

۷۶۰ میلیون

نعمت آباد

۴۰متر

۹ سال

۱۵ میلیون

۶۰۰ میلیون

تسلیحات

۵۰متر

۲۱ سال

۱۹ میلیون

۹۵۰ میلیون

بریانک

۶۰متر

۲۰ سال

۱۴٫۵ میلیون

۸۷۰ میلیون

امیربهادر

۴۴متری

۱۲ سال

۲۱٫۱ میلیون

۹۳۰ میلیون

کمیل

۴۹متر

۲۴ سال

۱۶٫۱ میلیون

۷۹۰ میلیون

تیموری

۴۵متر

۱۲ سال

۱۸٫۲ میلیون

۸۲۰ میلیون

۲۲۳۲۲۴