آرامگاه نادرشاه افشار یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری مشهد بشمار می‌رود؛ ازآنجایی‌که این بنای تاریخی در نزدیکی حرم واقع‌شده است، بسیار موردتوجه زائران و گردشگران قرارگرفته است و مسافران ترجیح می‌دهند پس از زیارت، زمانی را برای بازدید از آرامگاه نادرشاه اختصاص می‌دهند. جالب است بدانید آرامگاه نادرشاه تنها یک مقبره معمولی نیست بلکه دارای […]

آرامگاه نادرشاه افشار یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری مشهد بشمار می‌رود؛ ازآنجایی‌که این بنای تاریخی در نزدیکی حرم واقع‌شده است، بسیار موردتوجه زائران و گردشگران قرارگرفته است و مسافران ترجیح می‌دهند پس از زیارت، زمانی را برای بازدید از آرامگاه نادرشاه اختصاص می‌دهند. جالب است بدانید آرامگاه نادرشاه تنها یک مقبره معمولی نیست بلکه دارای باغ و موزه می‌باشد، به همین دلیل به باغ‌موزه نادری شهرت دارد. چنانچه می‌خواهید در سفر به مشهد بهترین موقعیت مکانی شهر داشته باشید، هتل های نزدیک آرامگاه نادرشاه مثل هتل الماس ۱ مشهد از بهترین گزینه‌ها برایتان خواهد بود چراکه علاوه بر نزدیکی به حرم و باغ‌موزه نادری، دسترسی به سایر جاذبه‌های مشهد را آسان می‌سازد. رزرو هتل الماس ۱ مشهد را میتوانید از وبسایت ایران هتل آنلاین انجام دهید.

ازآنجایی‌که در هر گوشه‌کناری از مشهد هتل‌های متعددی وجود دارد، شاید انتخاب اقامتگاه کار آسانی نباشد به همین دلیل تصمیم گرفتیم به معرفی بهترین هتل های نزدیک آرامگاه نادرشاه بپردازیم.

هتل الغدیر مشهد | از بهترین هتل های نزدیک آرامگاه نادرشاه

هتل الغدیر از بهترین هتل‌های مشهد بشمار می‌رود که با امکانات و خدمات بسیار خوبش توانسته چهار ستاره را از آن خود کند. این هتل در سال ۱۳۸۸ در ۷ طبقه و ۲۹۰ واحد اقامتی مجهز فعالیت خود را درزمینهٔ هتلداری آغاز نمود و در سال ۱۳۹۴ به‌منظور ارتقا خدمات و کیفیت، مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. خدمات و امکانات عالی هتل الغدیر درازای هزینه مناسب باعث شده این هتل موردتوجه مسافران ایرانی و غیر ایرانی قرار بگیرد.

امکانات اتاق‌های هتل الغدیر

تنوع اتاق‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت هتل الغدیر می‌باشد. در این هتل امکان رزرو اتاق‌های یک‌تخته تا چهار تخته و بیشتر فراهم‌شده است. در واحدهای اقامتی هتل الغدیر هر آنچه که مسافران برای یک اقامت راحت نیاز داشته باشند وجود. از امکانات اتاق‌های هتل الغدیر می‌توان به یخچال، مبلمان، میزتحریر، تلویزیون، کمد لباس، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی، لوازم بهداشتی، روم سرویس، وعده صبحانه، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایش و سرمایش مناسب و… اشاره کرد. همچنین اگر وسایل و مدارک ارزشمند همراه خود دارید، نگران نباشید چراکه همه اتاق‌های هتل الغدیر دارای صندوق امانات هستند.

امکانات و خدمات هتل الغدیر

فراموش نکنید هتل الغدیر ازجمله هتل‌های چهار ستاره مشهد است و مسافران انتظار بالایی از هتل دارند. این هتل شامل امکاناتی همچون رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر، کافی‌شاپ، مرکز خرید، کافی‌نت، آژانس مسافرتی، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۰۰ خودرو، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، لاندری (خشک‌شویی)، خدمات خانه‌داری، اینترنت رایگان در لابی، خدمات ویژه معلولین و… می‌باشد. چنانچه می‌خواهید اقامت فوق‌العاده‌ای را در هتل الغدیر تجربه کنید می‌توانید با پرداخت هزینه از خدمات CIP (تشریفات ویژه) بهره‌مند شوید.

موقعیت مکانی هتل الغدیر

هتل الغدیر از موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار است. این هتل در نزدیکی حرم، بازارهای مشهد و همچنین از هتل های نزدیک آرامگاه نادرشاه بشمار می‌رود و همین امر باعث شده هتل الغدیر انتخاب بسیاری از زائران باشد.

فاصله هتل تا آرامگاه نادرشاه: ۴ دقیقه پیاده‌روی

آدرس هتل: مشهد، چهارراه شهدا، بهجت یک

هتل خیام | از قدیمی‌ترین هتل‌های مشهد

هتل خیام یکی از هتل‌های قدیمی مشهد به شمار می‌رود که در سال ۱۳۷۰ تأسیس شد؛ این هتل سال‌های زیادی را به پذیرایی از زائران امام رضا (ع) پرداخته است اما قدمت طولانی هتل، دلیلی بر بی‌کیفیتی هتل نمی‌باشد چراکه این هتل برای نوسازی تجهیزات، به‌تازگی بازسازی‌شده است. هتل خیام در ۵ طبقه و ۷۰ واحد اقامتی به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد شناخته می‌شود زیرا خدمات و امکانات قابل‌قبولی را برای مسافران فراهم نموده است.

امکانات اتاق‎های هتل خیام

هتل خیام دارای واحدهای گوناگون مثل اتا‌ق‌ دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته می‌باشد که هرکدام با امکانات بسیار خوب اقامت راحتی را برای مسافران رقم می‌زند. از امکانات درون اتاق‌های هتل خیام می‌توان مواردی را چون یخچال، مبلمان، تلویزیون، تلفن داخلی، کمد لباس، صندوق امانات، صبحانه رایگان، سرویس بهداشتی، حمام، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایش، تهویه هوا، سیستم اطفای حریق و… نام برد. همچنین برخی از اتاق‌های هتل خیام به گنبد طلایی حرم امام رضا (ع) مشرف هستند.

امکانات و خدمات هتل خیام

با توجه به اینکه هتل خیام از هتل‌های سه ستاره مشهد است، اما خدمات و امکانات بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار داده است. از بهترین امکانات هتل خیام می‌توان به رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، نمازخانه، پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۱۰ خودرو، لاندری (خشک‌شویی)، آسانسور، خدمات بیدارباش، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات ویژه سالمندان و معلولین و… اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل خیام

موقعیت مکانی عالی هتل خیام را می‌توان یکی از بهترین ویژگی‌های این هتل دانست چراکه این هتل در جوار حرم مطهر واقع‌شده است و مسافران تنها باکمی پیاده‌روی می‌توانند به حرم بروند. البته علاوه بر فاصله اندک با حرم این هتل دسترسی آسانی به مراکز مهم شهر را برای مسافران فراهم می‌کند. هتل خیام از هتل های نزدیک آرامگاه نادرشاه است و مسافرانی این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند، سفر زیارتی و سیاحتی به مشهد را تجربه خواهند کرد.

فاصله هتل تا آرامگاه نادرشاه: ۵ دقیقه پیاده‌روی

آدرس هتل: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شیرازی ۲۰

هتل نگین پاسارگاد مشهد | از هتل های نزدیک آرامگاه نادرشاه

یکی از محبوب‌ترین هتل های نزدیک آرامگاه نادرشاه هتل نگین پاسارگاد می‌باشد؛ بی‌شک این هتل همانند نامش، مثل نگینی در مشهد می‌درخشد. این هتل نوساز و لوکس در سال ۱۳۹۴ و در ۱۱ طبقه و ۱۰۴ باب واحد اقامتی فعالیت خود را آغاز نمود و در همین مدت کوتاه جایگاه ویژه‌ای میان مسافران کسب کرد. امکانات رفاهی بی‌نظیر هتل چهار ستاره نگین پاسارگاد، دلیل اصلی محبوبیت این هتل می‌باشد.

امکانات اتاق‌های هتل نگین پاسارگاد

یکی از بهترین ویژگی‌های هتل نگین پاسارگاد مشهد واحدهای اقامتی دلباز و لوکس است همچنین دکوراسیون شیک اتاق‌ها اقامت راحت و آرامش بخشی را برای مسافران رقم می‌زند. فارغ از فضای شیک واحدهای اقامتی، این هتل امکانات بسیار خوبی برای مسافران فراهم کرده است.

تمامی اتاق‌های هتل نگین پاسارگاد، به امکاناتی همچون تلویزیون، مبلمان، یخچال، کمد لباس، تلفن آزاد، صبحانه، اینترنت محدود، سیستم اطفای حریق، صندوق امانات داخل اتاق، سرویش بهداشتی ایرانی یا فرنگی، حمام، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایش و سرمایش و… مجهز می‌باشند.

خدمات و امکانات هتل نگین پاسارگاد

هتل چهار ستاره نگین پاسارگاد با ارائه خدمات و امکانات رفاهی عالی توانسته رضایت‌بخش مسافران باشد. از بهترین امکانات این هتل می‌توان به رستوران با ظرفیت ۱۳۰ نفر، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۸۰ خودرو، مرکز خرید، اتاق بازی، استخر، سونا و جکوزی، آرایشگاه، نمازخانه و… اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل نگین پاسارگاد

هتل نگین پاسارگاد در جوار بارگاه امام هشتم بناشده و در ضمن این هتل ازجمله هتل های نزدیک آرامگاه نادرشاه بشمار می‌رود. مسافرانی هدفشان از سفر به مشهد زیارت و تفریح است با رزرو هتل نگین پاسارگاد می‌توانند دسترسی آسانی به جاذبه‌های مشهد مثل بازار رضا، گنبد خشتی، مسجد گوهرشاد، بوستان میرزا کوچک خان و خانه تاریخی داروغه داشته باشند.

فاصله هتل تا آرامگاه نادرشاه: ۴ دقیقه پیاده‌روی

آدرس هتل: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شیرازی ۴

هتل رز درویشی مشهد | هتلی مجلل

یکی دیگر از هتل‌های نوساز مشهد، هتل رز درویشی است که برخلاف نام درویشی، اقامتگاهی مدرن و گران محسوب می‌شود. این هتل در سال ۱۳۹۹ در ساختمانی با ۲۲ طبقه و ۱۰۷ واحد اقامتی متنوع آغاز بکار نمود. با توجه به اینکه این هتل از هتل‌های تازه تأسیس مشهد است، دارای امکاناتی بروز و لوکس است و این لوکس بودن در نمای ساختمان نیز دیده می‌شود به‌طوری‌که نمای مدرن و زیبای هتل اولین چیزی است که توجه مسافران را جلب می‌کند. توجه داشته باشید قیمت هتل رز درویشی مشهد به زمان سفرتان بستگی دارد.

امکانات اتاق‌های هتل رز درویشی

همان‌طور که گفتیم، هتل رز درویشی از هتل‌های نوساز مشهد است و این موضوع باعث شده این هتل دارای واحدهای اقامتی شیک و تمیزی باشد.

یخچال، مبلمان، تلویزیون، تشک‌های استاندارد، کمد لباس، میزتحریر، صندوق امانات در اتاق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفای حریق، روم سرویس، اینترنت رایگان محدود، سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی تنها بخشی از امکانات اتاق‌های هتل رز درویشی است.

خدمات و امکانات هتل رز درویشی

اگر به دنبال اقامت عالی در هتل‌های سه ستاره مشهد هستید، هتل رز درویشی یکی از بهترین گزینه‌ها برایتان خواهد بود. از خدمات و امکانات رفاهی این هتل می‌توان موارد را همچون رستوران با ظرفیت ۱۲۰ نفر، کافی‌شاپ، رستوران بام، چایخانه سنتی، آسانسور، کافی‌نت نمازخانه، خدمات ویژه معلولین، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری (خشک‌شویی) و… نام برد.

چنانچه با خودرو شخصی به مشهد سفر کرده‌اید، توجه داشته باشید هتل رز درویشی فاقد پارکینگ است؛ درنتیجه بهتر است به فکر اقامت در دیگر هتل‌های مشهد باشید.

موقعیت مکانی هتل رز درویشی

هتل رز درویشی از هتل‌های نزدیک حرم بشمار می‌رود؛ این هتل به‌عنوان هتل های نزدیک آرامگاه نادرشاه نام‌برده نمی‌شود، اما مسافران می‌توانند با تاکسی‌های هتل خودشان را به مقبره نادرشاه برسانند به گفته مسافران امکانات بسیار خوب هتل باعث می‌شود فاصله هتل تا مقبره نادرشاه به چشم نیاید. شایان‌ذکر است، زائران با رزرو هتل رز درویشیقادرند در هر ساعت از شبانه‌روز تنها باکمی پیاده‌روی به زیارت امام رضا (ع) بروند.

فاصله هتل تا آرامگاه نادرشاه: ۱۵ دقیقه با ماشین

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳

هتل مدینه الرضا مشهد | معروف‌ترین هتل ۵ ستاره

هتل مدینه‌ الرضا یکی از معروف‌ترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد است که با محیطی فوق‌العاده زیبا در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نمود. جالب است بدانید در ساخت این هتل از معماری اصیل ایرانی الهام گرفته‌شده و این هنر ایرانی در اغلب بخش‌های هتل مثل رستوران، لابی و واحدهای اقامتی دیده می‌شود. هتل مدینه الرضا در ۱۸ طبقه و ۳۲۵ واحد اقامتی شیک و مجهز توانسته از همان سال‌های تأسیس تا امروزه رضایت‌بخش مهمانان باشد. پس اگر به دنبال اقامتی لوکس و لاکچری در مشهد هستید، قطعاً هتل مدینه الرضا گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

امکانات اتاق‌های هتل مدینه الرضا

اتاق‌های لوکس و مجهز هتل مدینه الرضا یکی از بهترین ویژگی‌های این هتل از دیدگاه مهمانان است زیرا تمامی واحدهای اقامتی از امکانات رفاهی بسیار خوبی همچون یخچال، مبلمان، کمد لباس، تلویزیون صبحانه رایگان، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت رایگان و… برخوردارند.

خدمات و امکانات هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا ازجمله هتل‌های ۵ ستاره معروف است که ازنظر خدمات و امکانات، یک هتل کامل است. از بهترین امکانات و خدمات رفاهی این هتل می‌توان به رستوران با ظرفیت ۴۰۰ نفر و منوی غذایی باکیفیت، کافی‌شاپ، فروشگاه، مرکز خرید، استخر، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، سالن ورزشی، اتاق بازی، کتابخانه، پارکینگ با ظرفیت ۱۱۰ خودرو و… اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا از هتل های نزدیک آرامگاه نادرشاه محسوب می‌شود و مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب کرده‌اند می‌توانند با پیاده‌روی کوتاه از باغ‌موزه نادری بازدید کنند. همچنین فاصله اندک هتل با حرم یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت هتل مدینه الرضا است، از همین رو این هتل با موقعیت مکانی عالی، دلیل انتخاب بسیاری از مسافران می‌باشد.

فاصله هتل تا آرامگاه نادرشاه: ۵ دقیقه پیاده‌روی

آدرس هتل: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

هتل نیایش مشهد | از هتل های نزدیک آرامگاه نادرشاه

وقتی حرف از هتل باکیفیت و اقتصادی در میان باشد، هتل‌های سه ستاره گزینه مناسبی برای اقامت هستند چراکه درازای هزینه مناسب، خدمات خوبی را ارائه می‌دهند. هتل نیایش مشهد ازجمله هتل‌های سه ستاره باکیفیت است که سال‌های زیادی را به پذیرایی از زائران امام رضا (ع) پرداخته است. درست است که هتل نیایش از قدمت بالایی برخوردار است، اما نگران قدیمی بودن تجهیزات هتل نباشید چراکه این هتل در ساله‌های اخیر مورد مرمت و بازسازی قرارگرفته است.

امکانات اتاق‌های هتل نیایش

هتل نیایش درمجموع دارای ۲۶ باب واحد اقامتی است که همه واحدهای اقامتی برای یک اقامت راحت امکانات و خدمات رفاهی خوبی را در اختیار مهمانان قرار داده‌اند.

در تمام اتاق‌های هتل نیایش شاهد خدمات و امکاناتی مثل سیستم تهویه هوا، سیستم اطفای حریق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام، سرویس بهداشتی، اینترنت، صبحانه و… هستیم.

خدمات و امکانات هتل نیایش

رستوران با ظرفیت ۱۲۰ نفر، کافی‌شاپ، کافی‌نت، اتاق بازی، بازی ویدئویی، لاندری (خشک‌شویی)، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، خدمات خانه‌داری، آسانسور، نمازخانه و… ازجمله خدمات و امکانات هتل نیایش مشهد می‌باشد. لازم به ذکر است اگر با ماشین شخصی به مشهد سفر کرده‌اید می‌توانید با خیال راحت در این هتل اقامت داشته باشید زیرا هتل نیایش دارای پارکینگ است.

موقعیت مکانی هتل نیایش

هتل نیایش در چند قدمی باغ نادری یا همان مقبره نادرشاه واقع‌شده است از همین رو اگر در لیست هتل های نزدیک آرامگاه نادرشاه نگاه بیندازید قطعاً نام هتل نیایش را خواهید دید. این هتل دسترسی آسانی را به حرم امام رضا (ع) و مراکز خرید مشهد فراهم می‌کند و مسافران برای زیارت لازم نیست وقتشان را در ترافیک‌های سنگین مشهد سپری کنند چراکه باکمی پیاده‌روی به حرم و جاذبه‌های دیدنی مشهد خواهند رسید.

فاصله هتل تا آرامگاه نادرشاه: ۳ دقیقه پیاده‌روی

آدرس هتل: مشهد در چهارراه شهدا، خیابان آزادی، نبش بهجت ۲/۱، جنب باغ نادری

هتل تارا مشهد | از بهترین هتل‌های ۴ ستاره

هتل تارا مشهد در سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را درزمینهٔ هتلداری آغاز نموده و در سال ۱۳۹۵ جهت به‌روزرسانی تجهیزات و ارتقا خدمات موردبازسازی قرار گرفت. هتل با ارائه بهترین خدمات و امکانات رفاهی در جلب رضایت مهمانان بسیار موفق عمل کرده است. چنانچه به دنبال اقامتگاه باکیفیت درعین‌حال اقتصادی هستید، قطعاً هتل تارا مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها برایتان خواهد بود.

امکانات اتاق‌های هتل تارا

هتل تارا در ۱۱ طبقه دارای ۱۱۳ باب واحد اقامتی گوناگون می‌باشد؛ که هرکدام در متراژ متفاوت و دکوراسیون شیک طراحی‌شده‌اند. از امکانات رفاهی اتاق‎های هتل تارا می‌توان به اتاق‌خواب مجزا، مبلمان، یخچال، تلویزیون، میزتحریر، تلفن داخلی، کمد لباس، اینترنت رایگان محدود، سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و… اشاره کرد. همچنین مسافرانی که هتل تارا را برای اقامت انتخاب می‌کنند در طول اقامت با وعده صبحانه پذیرایی می‌شوند.

خدمات و امکانات هتل تارا

همان‌طور که گفتیم هتل تارا از هتل‌های ۴ ستاره مشهد است اما اگر تاکنون در این هتل اقامت داشته‌اید، متوجه خواهید شد که امکانات و خدمات این هتل در حد هتل‌های ۵ ستاره است. از بهترین امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می‌توان مواردی را همچون رستوران بام، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، استخر، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، وسایل بدنسازی، پارک کودک، اتاق بازی، بازی ویدئویی، آرایشگاه، پارکینگ و… نام برد.

موقعیت مکانی هتل تارا

اگر در سفر به مشهد موقعیت مکانی هتل برایتان بسیار مهم است با خیال راحت می‌توانید هتل تارا مشهد را رزرو کنید. این هتل جنب باغ‌موزه نادر واقع‌شده است و از هتل های نزدیک آرامگاه نادرشاه محسوب می‌شود. در ضمن این هتل با حرم فاصله چندانی ندارد و زائران با ۱۰ دقیقه رانندگی به حرم خواهند رسید.

فاصله هتل تا آرامگاه نادرشاه: ۴ دقیقه پیاده‌روی

آدرس هتل: مشهد، خیابان شیرازی، بین شیرازی ۱۷ و ۱۹، جنب باغ نادری

هتل زمزم ۲ مشهد | هتل ۲ ستاره

همیشه هتل‌های دوستاره به‌عنوان اقامتگاه اقتصادی معرفی می‌شوند؛ چراکه این هتل‌ها خدمات و امکانات معمولی را به هزینه مناسب در اختیار مسافران قرار می‌دهند. هتل زمزم ۲ یکی از هتل‌های باکیفیت دوستاره مشهد است که مورد رضایت مسافران واقع‌شده. ازآنجایی‌که هتل زمزم ۱ با استقبال خوب مسافران روبه‌رو شد فاز دوم این هتل را در سال ۱۳۹۶ تأسیس کردند.

امکانات اتاق‌های هتل زمزم ۲

واحدهای اقامتی هتل زمزم مانند خانه‌های شخصی طراحی‌شده و این امر موجب شده تا مسافران اقامت راحت و دل‌نشینی را در هتل زمزم تجربه کنند.

تمامی واحدهای اقامتی هتل زمزم ۲ از خدمات و امکاناتی چون یخچال مبلمان، کمد لباس، تلفن داخلی، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی، حمام اختصاصی، صبحانه رایگان و… برخوردارند.

خدمات و امکانات هتل زمزم ۲

هتل زمزم ۲ ازجمله هتل‌های دوستاره مشهد است پس نباید انتظار زیادی از آن داشت. از خدمات و امکانات هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت، نمازخانه، صندوق امانات، آسانسور و… اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل زمزم ۲

هتل زمزم ۲ در نزدیکی حرم و مراکز خرید مشهد واقع‌شده است همچنین این هتل از هتل های نزدیک آرامگاه نادرشاه محسوب می‌شود. مسافران می‌توانند با رزرو هتل زمزم ۲ در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودشان را به مراکز زیارتی و تفریحی مشهد برسانند.

فاصله هتل تا آرامگاه نادرشاه: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی

آدرس هتل: مشهد، خیابان شیرازی، شیرازی ۳، کوچه ضیاء

هتل اولیا مشهد | هتل ۲ ستاره

هتل اولیا را می‌توان یکی از پرطرفدارترین هتل‌های دوستاره مشهد دانست، زیرا این هتل نوساز خدمات قابل‌قبولی را با هزینه مناسب به مسافران ارائه می‌دهد همچنین این هتل در نزدیکی حرم واقع‌شده و همین امر موجب شده زائران توجه ویژه‌ای به هتل اولیا مشهد داشته باشند. این هتل از سال ۱۳۹۲ پذیرای زائران بوده و در سال‌های اخیر به‌منظور ارتقا کیفیت امکانات بازسازی شد.

امکانات اتاق‌های هتل اولیا

کلیه بخش‌های هتل به‌ویژه واحدهای اقامتی طبق استاندارد بین‌المللی طراحی‌شده‌اند و این موضوع باعث شده مهمانان اقامت راحتی را در هتل اولیا تجربه کنند. از بهترین امکانات اتاق‌های هتل می‌توان به یخچال، تلویزیون، مبلمان، صبحانه، سرویس بهداشتی و… اشاره کرد.

خدمات و امکانات هتل

هتل اولیا دارای خدمات و امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، آسانسور، خدمات خانه‌داری، اینترنت، خشک‌شویی، خدمات برای معلولین، خدمات CIP و… می‌باشد.

موقعیت مکانی هتل

هتل اولیا از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است زیرا این هتل در نزدیکی حرم واقع‌شده همچنین از هتل های نزدیک آرامگاه نادرشاه محسوب می‌شود. مسافران با انتخاب این هتل می‌توانند با ۱۳ دقیقه پیاده‌روی به حرم مطهر برسند.

فاصله هتل تا آرامگاه نادرشاه: ۵ دقیقه پیاده‌روی

آدرس هتل: مشهد، خیابان شیرازی، شیرازی ۲۱، پلاک ۸۸

هتل‌آپارتمان احسان مشهد | بهترین هتل نزدیک آرامگاه نادرشاه

هتل‌آپارتمان احسان یکی از بهترین هتل های نزدیک آرامگاه نادرشاه محسوب می‌شود. این هتل از سال ۱۳۸۲ در ۷ طبقه و ۴۸ واحد اقامتی مناسب، پذیرای زائران بوده. اگر در سفر به مشهد قصد اقامت طولانی‌مدت دارید، هتل‌آپارتمان احسان گزینه خوبی برایتان خواهد بود.

امکانات اتاق‌های هتل‌آپارتمان احسان

هتل احسان دارای واحدهای اقامتی شیک و مجهز در انواع اتاق‌های دوتخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته می‌باشد که این واحدهای اقامتی به امکاناتی همچون یخچال، تلویزیون، کمد لباس، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی، حمام اختصاصی و… مجهز هستند.

توجه داشته باشید مسافرانی که در هتل‌آپارتمان احسان اقامت دارند، با وعده صبحانه رایگان پذیرایی می‌شوند.

خدمات و امکانات هتل‌آپارتمان احسان

هتل‌آپارتمان احسان ازجمله هتل‌های متوسط مشهد بشمار می‌رود که با ارائه خدمات و امکانات رفاهی قابل‌قبول، اقامت راحتی را برای مسافران رقم می‌زند. از بهترین خدمات و امکانات هتل‌آپارتمان احسان می‌توان به رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر، رستوران بام، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، نمازخانه، آسانسور، لاندری (خشک‌شویی)، خدمات CIP، پارکینگ غیر رایگان و… اشاره کرد.

موقعیت هتل‌آپارتمان احسان

هتل‌آپارتمان احسان یکی از هتل های نزدیک آرامگاه نادرشاه محسوب می‌شود که فاصله اندکی با باغ‌موزه نادری دارد و همین امر باعث شده مسافران باکمی پیاده‌روی به آرامگاه نادرشاه برسند.

فاصله هتل تا آرامگاه نادرشاه: ۴ دقیقه پیاده‌روی

آدرس هتل: مشهد، چهارراه شهدا، آیت‌الله بهجت ۱