چرا گالری جواهرات سالار پور ایمانی ؟ او در سال ۲۰۰۷، در زمینه طراحی جواهرات فعالیت خود را آغاز کرد و تا سال ۲۰۱۱، استودیو سالار پور ایمانی را تأسیس کرد. به عنوان طراح و مالک گالری جواهرات سالار پور ایمانی ، بیش از ۸۰۰ محصول منحصر به فرد طراحی کرده است. با داشتن ۱۸۰ […]

چرا گالری جواهرات سالار پور ایمانی ؟

او در سال ۲۰۰۷، در زمینه طراحی جواهرات فعالیت خود را آغاز کرد و تا سال ۲۰۱۱، استودیو سالار پور ایمانی را تأسیس کرد. به عنوان طراح و مالک گالری جواهرات سالار پور ایمانی ، بیش از ۸۰۰ محصول منحصر به فرد طراحی کرده است. با داشتن ۱۸۰ ثبت طراحی صنعتی و ۸ پتنت، او به عنوان یک متخصص محتوا شناخته می‌شود. علاوه بر این، او تخصص خود را به عنوان مدرس دوره‌های نرم‌افزار ماتریکس عمومی و خصوصی به اشتراک می‌گذارد، کتاب خودکمکی طراحی جواهرات به صورت ویدیویی را نوشته و به عنوان مدیر موسسه گالری سایت فعالیت می‌کند.

گالرى جواهرات سالار پور ایمانى

با ١٥ سال سابقه کارى در زمینه اموزش و تولید جواهرات سرمایه گذار می پذیرد.سرمایه گذارى در تولید طلا ، اکسسوری طلا ، طلا و جواهرات خودکار ، شطرنج و کاور ریموت و…این محصولات خاص و منحصر به فرد از سال ۲۰۱۶ توسط جناب آقای سالار پور ایمانی طراحی شده است .

بنیان گذار شرکت

سالار پورایمانی با بیش از ۱۵ سال سابقه اجرایی و تدریس طراحی طلا و جواهرات ، بنیانگذار شرکت رستار طراحان سالار مسـئولیت محدود با شماره ثبت ۵۳۸۰۹۶ ، برند لوکس بگینی و فروشگاه آنلاین طلا و جواهرات گالری آنلاین میباشد.

سرمایه گذاری با سود ۱۰ درصد

در گالری جواهرات سالار پورایمانی

قبول سرمایه از ۳۰۰ میلیون تا ۱۵ میلیارد تومان

مشاوره

۰۹۱۲۳۳۳۷۴۵۲

۰۲۱۸۸۸۸۶۹۹۴

۰۹۱۲۱۱۳۷۴۵۲

اطلاعات بیشتر لینک زیر

سرمایه گذاری سالار پورایمانی

  • منبع خبر : اخبار آزاد